Gå til innhold

mens og p-piller...


Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg fikk mens nå i kveld...litt lyyysrosa "utflod" å begynner på p-pillebrett med en gang....stopper mensen som er på gang nå da eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, den bare fortsetter. Skulle du ha utsatt mensen så hadde du måttet fortsatt på nytt brett eller tatt primolut fra du tok siste pille på brettet, avhengig av pilletype.

 

Da jeg gikk på pillen fikk jeg alltid mensen rett før slutten av den pillefrie uken, og mensen fortsatte uansett selv om jeg begynte på det nye brettet.

Skrevet

er første brett...har ikke brukt piller på eeevigheter.

diane heter di

Skrevet

Diane er bra :o)

Bruker dem selv.

 

Det har stoppet hos meg på den måten, så mye mulig den gjør det hos deg også.

Skrevet

håper på det :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...