Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 når jeg fikk mens nå i kveld...litt lyyysrosa "utflod" å begynner på p-pillebrett med en gang....stopper mensen som er på gang nå da eller?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Nei, den bare fortsetter. Skulle du ha utsatt mensen så hadde du måttet fortsatt på nytt brett eller tatt primolut fra du tok siste pille på brettet, avhengig av pilletype. Da jeg gikk på pillen fikk jeg alltid mensen rett før slutten av den pillefrie uken, og mensen fortsatte uansett selv om jeg begynte på det nye brettet.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 er første brett...har ikke brukt piller på eeevigheter. diane heter di
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 Diane er bra ) Bruker dem selv. Det har stoppet hos meg på den måten, så mye mulig den gjør det hos deg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå