AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Har hørt verdens beste lyd! Raske hjerteslag på 160. Ingen tvil det var babyen vi hørte. Såå kos! ) Utrolig betryggende og koselig. Det begynner snart å gå opp for meg at dette går bra og at vi får en lillebror eller lillesøster etterhvert.. )
Tweak Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Er det ikke herlig? Jeg er kjempefornøyd med min, det er virkelig verdt pengene! Det blir mye mer virkelig å høre hjertet til den lille, etter hvert hører en også når den beveger seg og sparker også :-) Hvor langt er du på vei? Noen ganger er det vanskelig å høre, men da er det mest trolig fordi babyen har lagt seg med ryggen ut. Da er det bare å vente litt, trykke forsiktig mot livmoren eller drikke noe sukkerholdig og prøve igjen. Da får de fart på seg! :-)
Mammatilsnart2:) Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 hvor får dere kjøpt dette ? det må jo bare ha
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2009 Ja, det er helt fantastisk! Jeg er i dag ca. 14+4. Jeg kjøpte min Babysound fetal doppler på www.ebay.com Litt for enkelt å handle der om du har en paypal account..hehe. Men syntes jeg skulle unne meg dette i denne graviditeten siden det blir min siste og jeg er ekstra bekymret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå