Gå til innhold

Uff, babyen min spiste avispapir!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan vel ikke være noen fare?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jentungen her vært sjuk for lenge siden. Hun gomler alt av papir hun kommer over når hun ser seg usett.. På en liten tur i bilen hadde hun klart å tygge ett svært hakk i en bok av papp!

Skrevet

Vesla mi er også ekstrem til å spise papir. Alt hun kommer over. Bøkene hennes har vi rett og slett måttet inndra. Tas fram kun når vi skal lese for henne. :) Servietter og kvitteringer har hun også rukket å gnafse litt på før jeg har rukket å reagere. :)

Skrevet

haha, lillegutt spiser papir hver dag. Fatter ikke hvordan han greier å finne det, jeg legger alt vekk for at han ikke skal få fingrene sine i det, men plutselig sitter han og gomler på en konvolutt eller en avis. Kvitteringer og bøker, papp er også populært.

Tror ikke det er så farlig, det er jo et organisk materiale.....

Skrevet

Jeg tror at hvis de rette spørsmålene ble stilt, så ville vi fått bevist at avispapir er den vanligste første introduksjon til fast føde i Norge.

Skrevet

hahaha, utrolig sant!

huff, må føye til at da jeg skiftet en bæsjebleie på lillegutt så var det en blå!!!!! liten bit oppi der!!!! tror han må ha greid å tygge på papirsøppelet som sto i gangen. og så har ikke han fordøyd den helt. lol Nå står alt papirsøppel i en pappeske med lokk på når det skal ut og kastet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...