Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Var på første kontrollen idag og legen fant ut at ham skulle ta ul pga. at terminen var ganske usikker. Begynnte å kikke inni der og ble litt stille en stund, jeg låg og såg men har aldri vært på tidlig ul før så viste ikke helt hva jeg skal se etter og hva som er normalt men fikk se to svarte rundinger. Etterhvert så ble ihvertfall mine bange anelser bekreftet: to bankende hjerter og alt sto bra til :-P Så nå sitter vi i sjokk og skrekkblandet fryd og ser frem til februar/mars da det kommer to nye i tillegg til gutten vi allerede har. Huff og huff! :-D
5 blir 6 Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Det må ha vært litt av et sjokk! Men et fint sjokk:-D Gratulerer!!
pagoda m/ny spire Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 så stas gratulerer med tvillinger i vente hehe! kan forstå dere tygger litt på nyheten men alikevel kjempe stas
Stolt tvillingmor Skrevet 27. juli 2009 #5 Skrevet 27. juli 2009 Heisann, Og gratulerer så mye med to i magen! Kjenner meg godt igjen i sjokktilstanden dere befinner dere i akkurat nå, he he. Men det som er rart, er at det går utrolig raskt over. Det tok ikke lang tid før tanken på at om det "bare" hadde vært ett barn var merkelig :-) Lykke til videre i svangerskapet!
Kongeørna Skrevet 27. juli 2009 #6 Skrevet 27. juli 2009 Hehe, det er en grunn til at graviditeten tar noen mnd, da får vi justert oss til tanken på litt av hvert. Dobbelt gratulerer!
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 28. juli 2009 #7 Skrevet 28. juli 2009 Å, jeg vil også :-) Gratulerer kjempekjempemasse! Så gøy da (eller det blir sikkert snart det). Kos deg masse med magen.
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 28. juli 2009 #8 Skrevet 28. juli 2009 jøss,det var litt av et sjokk regner jeg med ja:-) gratulerer så mye da:-)) kos deg masse videre med svangerskapet:-))
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 28. juli 2009 Tusen tak for alle svar! Jada skal bli gøy dette her når vi bare får summet oss litt hehe! Er bare de nærmeste som vet noe enda så kjenner jeg er sprekkferdig etter å rope det ut! :-D
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 29. juli 2009 #11 Skrevet 29. juli 2009 Gratulereså mye!! Jeg hadde sterk tvillingfølelse på dette svangerskapet, men da det viste seg å "bare" være en der, følte jeg meg rett og slett litt snytt..hehe. Du venner deg nok til det snart. Utrolig heldig er dere!!
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 29. juli 2009 #12 Skrevet 29. juli 2009 Hei Villemo :-) Gratulerer så mye, må si jeg kjente meg igjen i beskrivelsen din ang tvillinger. Vi satt også i sjokk da vi så to små knøtt på UL. :-) Vi skulle bare ha en til vi :-) Så får vi to :-) Håper dere gleder dere like mye som vi gjør, kos deg masse :-) og lykke til :-) Når er terminen din??
erteposen + 4 Skrevet 29. juli 2009 #13 Skrevet 29. juli 2009 Må nesten svare på denne:) Jeg kom hjem fra sykehuset for et par dager siden med litt premature tvillinger, og det er så moro! Vi fikk plutselig fire barn, men hittil ser alt lyst ut:) Vil absolutt anbefale deg et kurs eller medlemskap i tvillingforeningen, og ikke minst henge på forumet dobbelglede i deres regi. Masse gode tips! Gratulerer!
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #14 Skrevet 29. juli 2009 Tuusen takk for gode råd og lykkeønskninger! Er så gøy å kunne snakke med noen om det :-P Har litt usikker termin 2. mars, skal på ny ul hos legen min mandag om 12 dager, så regner vel med at vidunderene kommer i slutten av februar forhåpentligvis. Så det finnes en tvillingforening og? Takk for tipset!! :-D Skal søke på nettet med en gang! Må forresten si at jeg merker enorme forskjeller på humøret denne graviditeten i forhold til da jeg gikk med førstemann. Har vært fly forbanna etter jobb idag og endte med grining og sånn småhyperventilering! *gulp* Kan bli lange måneder hvis dette fortsetter! Andre som har/ hadde det sånn? (merket forskjell fra når de gikk med bare en liksom?)
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 29. juli 2009 #15 Skrevet 29. juli 2009 Jepp, kjenner stor forskjell selv, er mye mer amper under dette sv her. :-) er mye mer trett, og klør på halsen og skuldrene :-) Gjorde ikke det under 1 sv. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå