Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Isåfall hvordan sko? Kjøpte ikke det ifjor, så tviler på jeg gidder i år, blir brukt maks en mnd, og kan ikke husker jeg savnet det noen av dagene ifjor...
Gjest Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Nei, det blir enten joggesko eller støvler. Her i Bergen er det ikke særlig kaldt om høsten...
meg & to små vampyrer Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Nei. Han bruker de joggeskoene han har. Og støvler. Og så viking thermo + vintersko når det blir kaldt.
snartmammapåny Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 Kjøpte joggesko nå til "høsten" og nytt barnehage år. Tenkte han kunne bruke de og støvler nå utover høsten. Blir høsten med tidlig snø og slaps må vi vel bare ta frem vinterskone, men erfaringsmessig trenger vi nok bare støvler..
Gjest Skrevet 27. juli 2009 #5 Skrevet 27. juli 2009 Nei, det har vi aldri hatt, ser ikke helt poenget? Vi har joggesko og støvler på sommerhalvåret, og når det blir kaldt går vi over til gore-tex vintersko direkte + et par cherrox ved siden av sånn i tilfelle.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 27. juli 2009 #6 Skrevet 27. juli 2009 nope, joggesko og støvler. deretter er det enten cherroxvær eller sorell-vær her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå