Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 hvilke stillinger syntes dere er best? og hvilke stillinger kommer dere i? har dere noen tips på et het og deilig sx liv... føler sex livet til meg og forloveden min begynner å dabbe av :-/ vil overaske ham med noen sexye og nye måter å gjøre ting på... men hva?!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Jeg syns det er best å bli tatt bakfra uten tvil. Jeg på alle fire og han stående bak, det er deilig. Liker også å bli slikket, fingret og tatt med dildo bakfra. Mannen min elsker også dette og han kommer rimelig fort. Jeg må ha klitpris stimulanse for å komme, så jeg har aldri kommet kun ved samleie, bare vis jeg fingrer meg selv, han gjør det eller slikker meg mens jeg blir tatt med dildo.. Sexleketøy er det jeg kan anbefale, det har piffet opp sexlivet vårt enormt. Rollespill er jo også pirrende...
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #3 Skrevet 1. august 2009 Enig i det første her skriver, alle kvinner bør eie en dildo! Både for bruk med partner og på egenhånd. Duverden så mye mer spennende sexlivet har blitt etter at vi innførte bruk av litt hjelpemidler!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå