Gull1 Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 putte er nå 6,5 mndr, og vi har ikke begynt med brødskive ennå. Jeg ser at mange her på samme alder allerede har startet. Gir dere kjøpt brød eller hjemmelaget brød? Grovt eller loff ? Forslag ti gode brød å starte med? Fikk jammen lyst til å prøve vi også
Berta_78 Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Har gitt ham det vi spiser hele tiden; ingers rugbrød. Han synes det er supert, og det er jo veldig næringsrikt :-) Loff får han bare når ikke vi får tak i noe annet. Veldig godt, men det finnes jo ikke næringsstoffer. Gullet ble mye roligere med en gang han fikk brød, da kunne han sitte sammen med oss ved frokosten og tygge på en skalk.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Flisa får det samme brødet som vi spiser, dvs Grovbrød fra Mesterbakern (21 kr på Rema1000)- veldig grovt og godt, og uten hele korn:)
Ceci med snuppe Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 Leste faktisk akkurat om dette i informasjonsheftet om mat for spedbarn som jeg fikk av HS i dag! Loff kan medføre forstoppelse, det er bedre med "grovt" brød. Mye sammalt hvetemel er bra
bønni Skrevet 28. juli 2009 #5 Skrevet 28. juli 2009 ...og dessuten setter loff seg fast som en klump i ganen på gutten, mens grovbrød går fint å tygge i seg uten en eneste tann :-) Her går det i brød uten melk pga allergi, men velger grove typer. Brød er kjempepoppis her, så praktisk :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå