Venter på lilletulla Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Endelig etter lang tid, er det også min tur til å komme inn her. Etter to aborter, så har jeg tenkt at jeg aldri i verden kommer til å komme inn hit! Men nå gjør jeg det! Vi har sett vårt lille mirakel på UL i dag, alt vel! Suttet også på tommelen sin!!! Så lykkelig, nå må det vel være lov å senke skuldrene å få lov til å tenke at det skal gå bra, endelig?!?
rachelmor Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 å så flott lykke lykke til.. du får nyyyyyyyyyyte tida framover, og ja senk skuldrene og tenk masse positivt for det lille vidunderet deres
Venter på lilletulla Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2009 Takk, måtte bare dele gleden!!!
Mistet den ene + feb 2010 baby Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 Gratulerer med 2. trimester! Kan tenke meg det var godt å få bekreftet at alt står bra til nå i uke 12. Har en SA og en MA bak meg det siste året jeg også så er veldig spent på UL på torsdag. Jeg er 12+2 i dag så håper jeg også kan puste lettet ut på torsdag
ayaah Skrevet 27. juli 2009 #5 Skrevet 27. juli 2009 Gratulerer så langt! Jeg er også 12+0 i dag, og har hatt mange nervøse og usikre stunder... Hadde en MA sist høst og trodde det kom til å skje igjen... Men ser lysere ut! Skal på ultralyd torsdag (dobbelttest for jeg er 40), er veldig spent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå