anjaslilje Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 støyet fra pumpa?? Jeg greier det ikke :/ synes den bråker sånn. og vi har viistnok en av de mest stillegående på markedet. koster over 20.000. er det noen "triks" for at den ikke skal bråke så mye? noe man kan gjøre med innstillingene? er jo ikke direkte bråk,men blir tullete at den konstante susingen. det er jo en "quiet" knapp på pumpa,men den gir ikke noe virkning.
Gjest Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Ja, har hatt vår i 4 år og registrerer ikke noe lyd lenger ;-)
Honningmelon Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Tenker ikke noe over det når den står på, men merker det blir veeeeldig stille når vi slår den av. Susingen bryr meg heldigvis lite.
anjaslilje Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2009 jeg merker også at det blir veeeldig stille når den slås av,og det r så godt!!
* 5 om dagen * Skrevet 27. juli 2009 #5 Skrevet 27. juli 2009 her har vi innerdelen montert bare en 2-3 meter fra soverommet vårt,og vi har utedelen under verandaen. vi hører ingenting vi, hverken når vi er inne,på soverommet eller sitter på hverandaen. men har du sjekket om den er montert riktig?? kanskje den har stått såpass lenge at den har "rista" seg litt løs?? Det er jo noen kraftige muttere, så mulig du/dere kan se på det :-)) vi har, og ble anbefalt at den monteres på betong,dvs grunnmuren....
anjaslilje Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. juli 2009 den er montert av selger så det skal være ok:/
tato Skrevet 27. juli 2009 #8 Skrevet 27. juli 2009 Jeg merker ikke noe særlig til vår pumpe. Men i fjor høst når vi skrudde den på etter sommeren, bråkte den mye mer enn vanlig.Ikke sånn høy lyd, men en slik som gikk "inn" i hjernen om du forstår. Det var så ille at jeg fikk hodepine om den stod på, og fikk ikke sove om natten. Vi hadde service på den, og det var heldigvis en del i motoren som var gåen, og når den ble skiftet ble det stille igjen :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå