Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenker da ikke str 56, men kanskje 62 eller sann? er det noe en trenger? oppi bilstolen feks, når en skal på butikken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, synes jakke er bortkastet til små babyer. Har heller på den en kjøredress som også varmer beina deres. Er min personlige mening dette da, andre bruker sikkert mye jakke, men jeg synes det blir så klumpete (sklir lett opp), og har ofte hetter på slik at det blir for varmt (hette utenpå lue) eller klumpete (hetten i krøll bak på ryggen).

Skrevet

Nei det har jeg ikke tenkt til. Holder sikkert med en litt tykkere dresss, evt et lite teppe over han i stolen tenker jeg, da blir det lettere å regulere.

Skrevet

har kjøpt en heldress i 62 vi da, men sånn ellers har en vel med et teppe å eventuellt dyne.

Skrevet

Jeg har en jakke i str 56, kjøpte den fordi den hørte til en sånn fiiiiin bukse. Og så har jeg fått en i 68 allerde. Men tror jeg går mest for dress jeg også.

Skrevet

Bruker stort sett strikketøy til mine jeg. Svigermor strikker så mye og det er utrolig pent. Føler ikke jeg trenger noe mer enn det. Evt et helseteppe på toppen.

Skrevet

Strikkede jakker ja. Det har jeg nok mange av om litt kjenner jeg min nor rett, Tror hun har strikket i ett siden jeg fortalte at jeg var gravid,. Det blir en del jakker det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...