Gå til innhold

Er dette normal oppførsel...?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Moren til veninna mi er .. Noe uberegnelig.

 

Hun kan være snill og lattermild det ene øyeblikket, så kan hun brase opp og begynne og kjefte og smelle dersom venninna mi har lagt en ting på feil plass. Altså veldig oppfarende for ingenting. Hun roper noe helt forjæ*** og kjefter over ting som for meg (og sikkert andre bevisste mennesker) virker som bagateller!

 

Jeg er ikke vant med at mennesker oppfører seg urasjonelt som dette. Kjenner dere noen som oppfører seg lignende....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på hva det kommer av, å drive å skrike til folk på den måten...

Skrevet

Jeg vet ikke om det finnes noe deffinasjon på normal oppførsel. Men det høres jo ut som hun ikke har det helt bra med seg selv. Jeg blir vertfall nervøs rundt slike mennesker...

Skrevet

Min mor er akkurat sånn.. Hun skriker og klikker i det ene øyeblikket hvis jeg legger noe på feil sted osv. Men så i nsete kan hun smile og være kjempehyggelig.. Hun er ikke normal nei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...