Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Moren til veninna mi er .. Noe uberegnelig. Hun kan være snill og lattermild det ene øyeblikket, så kan hun brase opp og begynne og kjefte og smelle dersom venninna mi har lagt en ting på feil plass. Altså veldig oppfarende for ingenting. Hun roper noe helt forjæ*** og kjefter over ting som for meg (og sikkert andre bevisste mennesker) virker som bagateller! Jeg er ikke vant med at mennesker oppfører seg urasjonelt som dette. Kjenner dere noen som oppfører seg lignende....?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Lurer på hva det kommer av, å drive å skrike til folk på den måten...
Lilli med småtrolla Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 Jeg vet ikke om det finnes noe deffinasjon på normal oppførsel. Men det høres jo ut som hun ikke har det helt bra med seg selv. Jeg blir vertfall nervøs rundt slike mennesker...
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #5 Skrevet 27. juli 2009 Min mor er akkurat sånn.. Hun skriker og klikker i det ene øyeblikket hvis jeg legger noe på feil sted osv. Men så i nsete kan hun smile og være kjempehyggelig.. Hun er ikke normal nei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå