Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Hva er vitsen med det egentlig.. Her har mor å far fått noe av det sørste i verden,men alikevel skal enn kjøpe gaver til hverandre??? Jeg syns rett å slett det er helt teit...
Gjest Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 For ikke å snakke om julegaver. Det får jaggu holde med medisterpølse.
hit og dit Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Eller bursdagspresang: ein skal vera glad ein er i livet.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 .........og bryllupsgave. Det får holde med suresokker og en dupp på soffan sammen.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #5 Skrevet 27. juli 2009 Nei, gaver - det kan vi drøye til begravelsen! Da er livet kjipt da!!!
Lilli med småtrolla Skrevet 27. juli 2009 #6 Skrevet 27. juli 2009 Pga min samboers mangel på romanse eller evne til å komme på slike hyggelige ting, forventer jeg ikke at han kommer med noe barselgave til meg.. Men jeg må si jeg hadde blitt veldig glad visst han hadde komt med en gave etter fødselen. Trenger ikke være noe dyrt eller flott. Men bare en symbolsk oppmerksomhet som "takk for strevet" Jeg har kjøpt barselgave til han.Bare en t-shorte det står "verdens beste pappa" på og et hyggelig kort med fin tekst på. Syns han fortjener det etter å ha støttet meg og holdt ut med klaginga mi igjennom et helt svangerskap. Han har sittet hjemme med meg på lørdagskveldene når gutta skal på by'n, han har har holdt håret mitt når jeg hang over doskåla og spydde, massert meg når jeg har hatt vondt i ryggen og unnskjuldt meg når humøret svinger... Han fortjener en liten gave som takk for støtten igjennom alle desse månedene =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå