Gå til innhold

UROLIG BEN!.. JEG HOLDER PÅ Å BLI GAL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde mye urolig ben da jeg var gravid.. Dere som har hatt det vet hva jeg snakker om... for dere andre er det litt vanskelig å forklare det... Det er som en prikkende, nummen følelse i benet som gjør at benet føles rastløst... Man får en trang til å bevege benet.. Det gjør vondt hvis man holder det i ro... osv..

Nå er det flere uker siden jeg fødte, og benet har begynt å bli urolig igjen!!.. Hver eneste kveld når lillegutt har sovnet sliter jeg med benet, og jeg sliter med å få sovet!!... Jeg blir bare så utrolig trøtt og sliten av det her altså!

Jeg har bestilt legetime, men det var lang venteliste pga ferie, og det kan vel ikke akkurat regnes som akutt... men sånn som dette orker jeg ikke gå lenger... Føler jeg er i ferd med å gå fra konseptene her... Ingenting hjelper jo!!!!

Er det noen som har tips til meg? Jeg er evig takknemlig for tips og råd som kan gjøre det bedre, og som kan gi meg nattesøvnen tilbake igjen!!..

På forhånd Tusen takk:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet så altfor altfor godt hva du snakker om.. jeg har sitt med rastløse/urolige bein i mange år.. jeg synes det hjelper å få noen til å massere eggene mine litt.. eller å rett og sett bevege seg.. jeg står gjerne og tripper mens jeg ser på tv eller leser en bok..

sjekk ut foreningen for restless legs syndrome..

Skrevet

Har du prøvd magnesium-tilskudd?

Funket som bare det for meg heldigvis. Skal hjelpe på urolige ben, leggkramper og kynnere.

Skrevet

Ha på deg hjemmestrikka ullsokker, rett på huden! Det funker!!:D

Vet ikke hvorfor, men det slår aldri feil altså..:)

Skrevet

få legen til å sjekke jernlagrene dine... lave jernlagre kan føre til restless legs...

Skrevet

Drikk nok vann... Jerntilskudd... Ha bena høyt før leggetid. Lykke til!

Skrevet

Magnesium-tilskudd og kalium. Ps: bananer er fulle av kalium!

Skrevet

Kanskje magnesiumtilskudd kan hjelpe. Følg doseringen på esken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...