Maligima Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Skrev ett innlegg her om at jeg enda ikke hadde hørt noe ang ul enda,men fikk brev idag Samboer synes det var litt seint..ikke før 8 september,er da 19+5 Men gleder meg veldig da! Magen er begynt å strutte litt etterhvert å,så blir kjekt når samboer kommer hjem på fredag og har får se meg(vært borte i 5 uker) klem
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Haukeland, eller? Venter enda, jeg. Er bare 12+3, så det tar vel sin gode tid.
Kristian-Mamma Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Var det ikke deg jeg skrev til i en annen "tråd" her? Tror det. Jeg skrev til deg at jeg er 1 dag lengre enn deg og at jeg har fått ul-time 7 sept. 1 dag lengre og 1 dag tidligere ul. Morsomt! Eller sikkert veldig tilfeldig:) Uansett så var jo det bra for deg, slipper du å vente lengre. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå