Gå til innhold

fikk innkalling til UL idag-endelig


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev ett innlegg her om at jeg enda ikke hadde hørt noe ang ul enda,men fikk brev idag

Samboer synes det var litt seint..ikke før 8 september,er da 19+5

 

Men gleder meg veldig da!

Magen er begynt å strutte litt etterhvert å,så blir kjekt når samboer kommer hjem på fredag og har får se meg(vært borte i 5 uker)

 

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haukeland, eller?

 

Venter enda, jeg. Er bare 12+3, så det tar vel sin gode tid.

Skrevet

Var det ikke deg jeg skrev til i en annen "tråd" her? Tror det. Jeg skrev til deg at jeg er 1 dag lengre enn deg og at jeg har fått ul-time 7 sept. 1 dag lengre og 1 dag tidligere ul. Morsomt! Eller sikkert veldig tilfeldig:) Uansett så var jo det bra for deg, slipper du å vente lengre. Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...