Gå til innhold

Lille gråter av og til et par minutter før hun sovner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt i svime og jeg føler at jeg bare gjør det værre ved å gå inn. Tolker gråten som et utrykk for at hun er ubehagelig trøtt. Likevel stikker det litt når jeg hører at det er "i halvsøvne-gråt" og jeg derfor venter litt med å gå inn...

Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er visst helt normalt. Mange babyer gråter/hyler en liten protest før de sovner. HS mente at det tilogmed var litt fint for babyen for det hjelper dem til å finne søvnen på egenhånd.

Ta det med ro du:) Dersom hun gråter mer enn noen få min bør man nok sjekke, men prøv å la henne finne roen selv.

Skrevet

Hvor gammel er Lille? Er det ditt første barn? Jeg og mannen min har blitt enig om at vi ikke lar barna grine for seg selv mer enn 5 min. Noen barn griner kanskje litt rett før de sovner, uten at det trenger å være noe galt. Syns du skal stole på deg selv og din egen intuisjon- ingen andre kjenner jo ungen bedre enn du.

Skrevet

Stol på deg selv du....det går sikkert helt fint.Man skal jo ikke ta de opp for den minste lille ting el gå inn for den minste lille ting heller.

Tror det er noe i det hun HS sa at det hjelper de til å finne roen selv...:-)

Dette fikser seg vettu :-)

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...