Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen vår på 2 år har begynt å dytte og slå andre barn, spes sin kunsine som han er mye sammenmed . Vi har slått hardt ned på dette med streng stemme og tatt han bort fra situasjonen. Men det viser seg at jo mer strenge vi er jo verre blir han. Har fått råd om å overse han, men i slike situasjoner synes jeg det er veldig vanskelig , iallefall hvis vi er sammen med andre. Vil jo på en måte vise at vi ikke synes dette er akseptabelt.

Noen som har noen gode råd eller som opplever det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliter med samme problemet, har ingen råd dessverre. Han begynner i BH om 2 uker, håper det "fikser" problemet.

Skrevet

he-he, sliter også med dette. Min lille ponk er 16 mnd. i dag!

Ingen gode råd her heller desverre. Vi har også provd alle varianter for og få bukt med dette. Vi sier konsekvent , nei, og tar han bort fra situasjonen. Mer kan man vel ikke gjore? håpe det order seg.

Vi lar han og 'Norwegian by Injection's' lille ponk dytte og slå hverandre litt. 'Smake sin egen medisin', LOL! Det er og anbefalle, he-he. kanskje det hjelper? Hvem vet. Håper og regner med at det er en fase.

Har han/hun eldre sosken? Tror min lille ponk lærer mye 'otff lek' fra de også.

Lykke til!

Skrevet

"Koselig" å se at ikke vi er de eneste med slike barn LOL!

Skrevet

He-he, tror nok heller vi bare er av de få som innrommer det her inne.

'Boy's will be boy's'.

Hvis han var 4 + ville jeg vært mer bekymret.

Skrevet

Min yngste dyttet litt i bhg da han var ca 2 år, men har gitt seg nå (2,5 år)

Det de gjorde var å overse han litt og overøse "offeret" med oppmerksomhet. Snudde ryggen til han på en måte i stedet for å kjefte... Var effektivt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...