Twintipp og himmelblå Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Synes alltid de er så hjelpsomme og hyggelige! Idag ringte vi bare for å høre, iom at vi hadde brukt litt på legebesøk i utlandet (ikke mye, men lell). Jeg oppga bare hva jeg hadde betalt ifb. besøket, medisinene og taxi dit. Det kom på 54 euro forteller jeg.. Og saksbehandleren skulle bare sette inn pengene rett på konto! Ble litt paff, men gud så deilig da!! Ikke for at summen er av betydning, men prinsipiellt.. Synes det var grei kundebehandling!
Gummianda:) Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Signerer denne!! Vesta har den desidert beste kundeservisen jeg har vært ute for. Fikk vogna mi ødelagt på reise. Ringte Vesta og fikk beskjed om at vogn måtte man ha, så pengene ble satt inn mens jeg snakket med saksbehandleren....papirene var bare å sende inn i etterkant. Datteren min var på språkreise i fjor sommer og var veldig uheldig med vertsfamilien sin, ble frastjålet penger osv... Hun reiste med en venninne som hadde et annet forsikringsselskap. Jentene var redde og ville hjem. Vesta brukte to timer på å booke fly hjem fra England, og ordne med taxi fra byen de var de og til flyplassen. Det andre forsikringsselskapet brukte to dager...sier en del Kommer ikke til å bytte forsikringsselskap noengang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå