Gå til innhold

Noen andre med unge foreldre som skal bli besteforeldre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 26, mamma er 45 og pappa er 49! Og de skal bli besteforeldre, hehe. Mens Svigers er over 60 begge to. Svigers har 5 barnebarn fra før og gleder seg selvfølgelig men det er mamma som har gått bananas med innkjøp av baby stash og pappa som har kjøpt en sigar og er klar for å bli bestefar og greier.

Vi syntes de er skjlnne alle fire og kommer meget godt overens tross aldersforskjell.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 22, mamma er 40 og pappa 45 :) Svigers er noe alla d samme :)

Dette blir deres første barnebarn å alle er helt ville :) Moro da :D

Skrevet

jeg er 19 og mamma er 36 hun gleder seg kjempe masse =)

hun sier det er kjempe artig, fordi andre på hennes alder begynner selv nå å få barn, og nå skal hun liksom bli bestemor 0)

Skrevet

Nå er jo jeg blirr 4. gangsfødene, så er ikke så ung lenger, men mammaen min er nettopp blitt 50 år og får nå sitt fjerde barnebarn :-) Hun var 43 år når jeg fikk nr 1. Begge var 21,5 år da vi fikk vår første (i hennes tilfelle meg). Mamma elsker å være mormor og hun har tatt litt ekstra av denne gangen siden det er første jenta ;-)

Skrevet

Jeg er 20år, mamma er 39 og pappa er 45, og dette er deres første barnebarn, svigers er vel 45 begge to, og det er også dems første barnebarn, så alle er helt i skyene her:) spesielt min mor, hun gleder seg super masse:)

Skrevet

jeg er 19, mamma er 37 og pappa 42:-) gleder seg ja, vartfall mamma.. kjøpe jo klær å sånt heletia vettu.. hehe :)

Skrevet

Jeg er 19 i august. Mamma ble 40 i år, og pappa fyller 43 i oktober :-) Gleder seg som noen små barn !! ;-D

Skrevet

Jeg og sambo er 22 år. Pappa er 47 og mamma skulle vært 44(døde for 2 år siden)

Svigers er 43 og 50:-D

Bare hyggelig med unge besteforeldre syns jeg:)

Skrevet

jeg er 22, mamma blir vel 44 i oktober, og pappa er 47 :) men dette blir da barnebarn nr 3, når jeg fikk første var de 41 og 44 :) kjempegreier at de er så unge, har masse overskudd til barnebarna...! :)

Skrevet

svigermor er eldre da, hun er midt i/mot slutten av 50-årene en plass, tror jeg :) men hun er veldig ung til sinns ;) ser henne desverre ikke så ofte, da hun bor ganske langt unna :(

Skrevet

Vi var 20 da vi fikk datteren vår... Foreldra våre er mellom 40 og 50... Mamma hadde nett passert 40 da jenta vår kom, søsteren min fikk ei datter 6 uker etter meg.. Kjempe stas... Nå er vi 23 og venter vårt andre.. Er så gøy me besteforeldre som orker leke med ungene våre:D

Skrevet

Tja,jeg er 25 og venter nr 3:) Foreldrene mine blir 44 og 49 i løpet av et par mnd :) Var 22 da jeg fikk nr 1 :)

Foreldrene til samboern noe eldre....moren blir bla 60 neste år... Men våre barn er hennes første barnebarn:)

Skrevet

Tja,jeg er 25 og venter nr 3:) Foreldrene mine blir 44 og 49 i løpet av et par mnd :) Var 22 da jeg fikk nr 1 :)

Foreldrene til samboern noe eldre....moren blir bla 60 neste år... Men våre barn er hennes første barnebarn:)

Skrevet

Mamma er 45 og pappa blir 52 (såvidt jeg husker, hehe).

Svigers er 43 og 44. Så hele bunsjen er ganske så ung. Jeg er selv 26 år, mens far er 25.

Babyens oldeforeldre blir 63 og 67, og 80. Jeg hadde en oldemor på 96 som døde nå i vår. Synd hun ikke skulle få oppleve å bli tippoldemor da...

Ingen av våre foreldre har barnebarn fra før, så dette blir storstas! :)

Skrevet

Jeg er 21, sambo er 23 år:) Mamma blir 47, pappa blir 49, mens svigers er begge 51 år. Blir første barnebarn for mine foreldre, mens svigers får sitt 4. barnebarn :) Oldemor til lillepia i magen er 67år, så hun får unge oldeforeldre i tillegg:)

Skrevet

her er vi 22 og 23 når lillegutt kommer.

unge og unge besteforeldre, er hvertfall de første i deres venne gjeng.

svigers er er 46og 48 mens mamma og pappa er 48 og 49 når barnebarnet kommer til verden..

oldeforeldrene er 68, 68, 70,71,76,og 84 så er ett sprang på de.

men her er alle ivrie og gleder seg masse da... den som gleder seg aller mest er nok min mormor på 71.. hehe...og bestefar på 76 da ,

det jeg kunne ha ønsket mest var at farfar og oldemor levde nå. da de begge to døde i fjor...

Skrevet

Jeg er 20 og venter nr 2. Mamma er 38 og pappa er 39:)

Skrevet

Min lillegutt e så heldig at han får to tippoldemødre når han kommer. Ene 89 og andre i nittiårene =) Besteforeldre på 42, 45, 60, 63 og oldeforeldre i 60 årene =)

Skrevet

jeg ble nettopp 20, mamma blir 40 snart og pappa er 43, svigers er rett under 40(38 eller noe). Alle gleder seg, spesielt mamma, kjøper klær og har lagt dåpskjole..:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...