Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 nå har samboer reist bort noen dager.borte helt til torsdag å nå er jeg alene med ungen.det skremmer meg litt..hjelp uvant
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Jeg har vært alene med ungen siden jeg var gravid, jeg:) Det går så bra. Stol mer på deg selv, du:) Dette klarer du fint:)
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Må le, når alenemødre på 18 år får pepper fordi de ikke har full kontroll på livene sine til en hver tid, mens damer som deg ikke klarer å være alene noen dager en gang. Kanske på tide å gjøre noe med selvtillitten din?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 det går nok helt bra. bare tenk på alle de alenemødrene med flere barn. de klarer seg helt fint, det gjør du også =)
Gjest Skrevet 27. juli 2009 #5 Skrevet 27. juli 2009 det går kjempebra =) det står jo på hva en er vandt til. så at HI ikke er vandt til å være alene med babyen så kan det virke skremmende.. kan være så mangt. lykke til
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #7 Skrevet 27. juli 2009 Tenk om hun er 18 selv da, sa hun noe om alderen kanskje? Skjønner godt at tanken er skremmende om du har en flink mann som tar masse ansvar.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #8 Skrevet 27. juli 2009 Hun er ikke 18, da hadde hun mest sansyntlig ikke hatt en mann (statistisk sett). Og hadde hun hatt en mann hadde hun vært j... heldig. Det er noe helt annet å være alenemor og gå gjennom en fødsel og hverdag helt alene. Dere er så slemme mot alenemødre men når voksene damer i parforhold ikke klarer å være alene noen dager eller timer kommer dere med støttende tilrop fordi dere kjenner igjen deres egen usikkerhet. Ps. Jeg er ikke alenemor.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #9 Skrevet 27. juli 2009 hehehe... jeg er alenemor, og jeg syns ikke det er slemt gjort;) Forstår faktisk godt at det kan føles skremmende å være helt alene med liten baby, om en ikke er vant til det.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #10 Skrevet 27. juli 2009 Jeg hadde det veldig som deg, HI. Syntes faktisk det var skremmende helt til hun var cirka 7-8 mnd eller noe. Synes fortsatt det er slitsomt NÅ, når hun er to.. hm, og vi skal snart få en til.. :-) Men vet du, det kommer seg med øvelse, og det kommer til å gå helt fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå