Gå til innhold

Tror ikke jeg orker å amme mer!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han biter så inni hekkan mye med de sylskarpe små tennene! :S

Vil jo amme,men det er skikkelig vondt,er sår og blør litt.

Hadde INGEN anelse om at det skulle gjøre være SÅ vondt å amme en baby med tenner,Emma amma jeg ikke lengre enn i max 4 mnd så det var ikke en erfaring jeg hadde med meg fra forrige gang.

Tennene han er jo ikke store heller,kan såvidt se dem når han smiler,men skade klarer de å gjøre fordi om hehe :P

Får vel bare bite tennene MINE i sammen og pine meg gjennom det,eller bare droppe hele amminga....

Vanskelig valg :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her!!!!! Det gjør så inni granskauen vondt!=( Men jeg har ikke noe valg. Nesten 7mnd, men nekter å spise/drikke annet enn mm. Tar ikke flaske og har skje-skrekk! Vet snart ikke hva jeg skal gjøre, for å amme er bare vondt og jeg er drittlei! Snakk om å være lenket til hjemmet....

Skrevet

Mallo beit ein gang, og då slutta eg. He he. Ho var 11mnd då og beit for det var så godt som tomt allikevel.

Skrevet

Adrian er og 7 mnd.

Det er så trist å i det hele tatt vurdere å slutte,for vi koser oss med amminga.

Spiser din bare mm??

Adrian spiser fast føde 3-4 ganger til dagen,og tar flaske,så jeg er jo litt heldig der da....

Skrevet

Åh, bare det hørtes jo deilig ut.... Ja, hun tar kun mm, og ikke av flaske! Nekter alt annet. Synd å si det, men nå hadde det ikke gjort meg noe å slutte. Er utrolig lei altså. Og det hjelper jo fint lite når tennene kom! I dag kom den 3igjennom :s auauau.... Hadde sikkert klart å kose meg mer med ammingen om jeg "slapp unnna" noe måltider innimellom:)

Skrevet

uff,det hørtes jo litt kjipt ut at hun ikke vil ha noe annet!

Man kan bli sliten av å ha baby på pupp hele dagen lang hehe.

Adrian har 2 tenner. små,men skadelige ;)

Skrevet

Ja, veldig kjipt:( Menmen, det kan jo ikke vare evig... heldigvis!

Hadde vært deilig å kunne gå ut noen timer og være noe annet enn matfat.hihi Søte er de, men sylskarpe;)

Skrevet

Er vanlig det der rundt 7 mnd. Si nei med streng stemme, så gir han seg nok snart...

Skrevet

Da var du nok ikke streng nok ;-)

Begge mine tullet sånn rundt 7 mnd, men de ga seg i alle fall raskt. Men du velger selvsagt selv hva du skal gjøre :-)

Skrevet

Hehe,vil jo ikke slutte,så jeg må nok bli strengere hehe.

Kom ett høyt au her den ene dagen,da stokk han stakkars og begynte og gråte :S

Skrevet

Ja, men det er bra for da forstår han at det gjør vondt ;-)

Skrevet

Det gikk over her da han skjønnte at puppen ble borte hvis han beit ;-)

Skrevet

Okay,da tror jeg at jeg har bestemt meg for å fortsette :) :) :)

Motisvasjonen blir bedre av å høre at andre og har hatt det eller har det slikt,og at det går ann å lære de til å kutte det ut.

:)

Skrevet

Pakk vekk puppen hver gang det skjer. Det fungerte supert her!

Skrevet

Det var godt å høre....min på 7 mnd har begynt med det der også. Hun har bare en tann, men det gjør satan så vondt når hun biter til. Jeg tar puppen vekk jeg også, håper det gir seg snart da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...