NN 4 Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Hei. Vi har planlagt sen ferie i år, og har bestilt tur til Mallorca i august. Nå er vi begynt å tvile på om vi skal tørre å reise med tanke på svineinfluensa. Har sjekket med sykehuset, og de sier at det foreløpig ikke er noen anbefalinger om at man skal la være. Er det noen av dere andre som har hørt noe? Andre som vurderer utenlandsreiser nå?
to jenter og ett gull i magen Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 vi har bestilt tur til london i september og vi skal dra. er dette med å bli gravid nå jeg er usikker på....
NN 4 Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2009 Ja, jeg så det andre innlegget ditt. Jeg ville heller ikke vært redd for å reise hvis jeg ikke var gravid, selv til England. Tror heller ikke jeg ville utsatt en ønsket graviditet, men det er litt vanskelig å svare på¨. Hvis du prøver nå og blir gravid med en gang, kan det jo tenkes at du revurderer London-turen også...
to jenter og ett gull i magen Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 kommer til å gå ferdig denne omgangen med p-plaster så det ikke blir så mye kluss i syklusen.. ja sitter den fort så revurderer jeg nok:)
to jenter og ett gull i magen Skrevet 27. juli 2009 #5 Skrevet 27. juli 2009 altså akkurat satt på plaster for en uke siden så det er noen uker til jeg kan bli gravid uansett. så ikke sikkert den sitter før turen i begynnelsen av september.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå