Gå til innhold

Hvor lenge kan denne h....... renselsen vare da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har holdt på lenge? Hvor lenge?

2,5 mnd siden fødsel nå og jeg begynner å bli lei av blod.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffda, det var litt lenge ja. Ble ferdig med det etter 4 uker jeg, men har hatt litt farget utflod i ny og ne etter det. Virker som om det aldri tar slutt :(

Skrevet

Jeg holdt på i 10 uker. Men vet om en annen her inne som hadde i 14 uker... det er det lengste jeg har hørt om. Men 10 uker er jo ganske lenge det også:(

Skrevet

Holdt på rundt 10 uker begge gangene jeg.

Skrevet

Så lenge. Hadde det bare to uker jeg. Men så fikk jeg mensen 5 uker etter fødsel og har hatt det 3 ganger nå og blør like mye som jeg gjorde etter fødselen.

Skrevet

Jeg blødde "bare" 7 uker med andremann, men etter førstemann varte det hele 14 uker.

Så skjønner at du begynner å bli lei ja.

Skrevet

Renselsen min varte i ca 6 uker.. Men så begynte jeg på cerazette og blødde meg gjennom 6 nye uker. Da fikk jeg satt inn spiral - da blødde jeg i 2 mnd.. Og fortsatt så har jeg småblødninger "hele tiden". Magnus er 8 mnd - så ja, jeg er igrunn litt lei blod jeg også!!!!!!

Skrevet

Her holdt det på i ca 7 uker da ringte jeg til A-hus hvor jeg fødte. De tog invendig ultralyd og fant rester av morkaka på livmor, blev utskrapning og etter det sluta jeg og blø. Så mitt tips er at ringe dit der du fødte så kan de gøre en vurdering.

Skrevet

mamma&magnus: hehe, etter mine 10 uker renselse blødde jeg ytterligere 8,5 måneder hver dag pga hormonspiral og cerazette... ikke noe gøy. 10,5 mnd til sammen før jeg bare måtte slutte på all hormonell prevensjon...

Skrevet

jeg blødde i 10 uker, viste seg at jeg hadde rester av morkaka slik som groda=prinsessa hadde.

Det var fastlegen min som henviste meg til gyn. på sykehuset jeg hadde født.

Skrevet

Jeg blødde jo også 10 uker, men har blødertendeser da... Men denne gangen skal jeg få sjekket det ut om jeg blør like lenge, bare i tilfelle det er morkakerester som hos så mange av dere andre:) Smart tips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...