Gå til innhold

Er dette rier idet hele tatt, førstegangsfødende..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Voknet opp idag morges med noen vonde smerter i magen, underlivet og rygg. Vurderte om jeg skulle vekke mannen men droppet det. Var i halvsøvne...vet ikke hva dette er. Har hatt det noen ganger før også. Kan det være maserier som slutter brått?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg også lurer på dette! etter jeg var på do igår fikk jeg ganske vonde smerter i underlive nederst i magen! jeg mått legge meg neppå!!:P tenkte etterpå at det kanskje kunne være rier, . så jeg prøve å gå litt fram å tebake! men kom ikke tilbake!!:. likens inatt fikk jeg samme smertene etter dobesøk, da prøvde jeg å gå uten å legge meg ned, men det stoppet da også!! nå har jeg ikke kjent noe!!.. bare at det stikker/river litt i underlive når jeg er oppe å går!! er det noe på gang tro? termin på onsdag!! føler jeg har kynnere hele tiden, når jeg reiser meg, etter dobesøk, eller er i aktivitet!! er det masserier kanskje?

Skrevet

Har merket dette etter dobesøk jeg og...får kynnere eller vondt etter jeg har tømt blæren litt. Har funnet ut at det må være noe med at det blir bedre plass for en perriode der inni, babyen glir gjerne litt mer nedover og så reagerer livmoren på dett....men hva vet vl jeg, er også førstegangs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...