Gå til innhold

Synes dere Lindsay Loan er pen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes hun er veldig pen, spesiell.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er pen ja :)

Men glad det ikke er meg som har så mye fregner på kroppen :P

Skrevet

Nei, jeg syntes ikke det.

Skrevet

jeg syntes hun var smellvakker når hun var yngre, slik som på freaky friday filmen, men når hun bleket håret og reste i vekt, ble hun langt fra vakker:/ Har ikke sett bilder av henne nå i det siste, men jeg håper hun har lagt på seg igjen og fått tilbake den skjønneheten hun hadde:)

Skrevet

Nei. En av de kjendisene jeg ikke synst er pen i det hele tatt. Og dama er jo helt vraka i hodet og stakkar.

Skrevet

Synes hun er dødspen. Hadde med glede gitt opp ti år av mitt liv for å se ut som henne :)

Skrevet

En av de mindre pene kjendisene.

Skrevet

ja har alltid synes at hun er pen. men likte best det røde håret. etter at hun bleket det, har det bare gått nedover :(

Skrevet

Synest hun var veldig pen.

Siste tiden har hun rett og slett blitt for tynn og mistet litt av den gløden hun hadde.

Skrevet

HUn er kjempepen, men ser nå ut som en gjennomsnittelig junkie. Ikke rart med den moren og oppveksten.

Men, skulle GJERNE sett ut som henne minus junkie-looken da.

Skrevet

Nei.hun er fregnete og rødhåret!

Skrevet

Lindsay Lohan er som et Monet maleri - pen på avstand!

Skrevet

Hun er nyyyyyyydelig! Skulle gitt mye for å se sånn ut. Nå har ikke jeg sett henne med bleket hår da. Men syntes ikke hun så så tynn og fæl ut på bildene i linken jeg. Hadde litt dårlig holdning på det ene bildet bare:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...