Gå til innhold

Ny UL i dag, er så nervøs!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger bare å få luftet redselen min litt jeg.

Skal på tidlig UL nå etter at de ikke så noe liv på ul sist onsdag. Er så nervøs. Ser dem ikke liv i dag er det nok ikke håp for meg. Jeg trodde jeg var 7+4 i dag, men kan nok hende jeg kun er 7+1. Uansett bør de se et hjerte slå... Time hos legen kl 16.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare si lykke til å sende deg en klem.

Håper virkelig alt ordner seg for dere.

Skal på UL 4 aug. er kjempe nervøs for å se om det er noe inni der så skjønner frykten din veldig got.

Klem

Skrevet

Tusen takk!

Er så glad jeg har dere her inne å snakke med jeg. Har ingen andre å snakke med om dette enda.

Lykke til selv!

Skrevet

hvordan gikk det?=)

skal på ul i morra og er super nervøs=S

Skrevet

hvordan har det gått??

jeg skal også i morgen Stjernoye, når er det du skal?

Skrevet

Wenke jeg skal 8:45 hehehe etter min beregning er jeg da 7+5 så blir spennende å se...fastlegen mente jeg var 14 dager kortere, så jeg ble plutselig litt forvirra=s

når skal du da?

05 barn du har fra før? min blir snart 4 han, og er midt i den verste trassen enda, ønsker seg fælt en lillesøster da;o) så vi får se..

Skrevet

jeg er 7 + 5 i dag, skal på UL kl 11.30 i morgen :D kjempe spent!! Tassen min ble 4 i april, og har lenge ønsket å bli storebror. mistet en i januar, så denne gangen vet han ingenting ennå. han fant det fort ut sist gang, ig derfor var skuffelsen stor når jeg foralte at " mamma har ingen baby i magen alikevel..." så jeg venter til i morgen med å si noe, dersom alt er ok...

Trass ja, kan skrive under på den.... men han er verden skjønneste og mest omtenksomme for det meste, hehe..

Skrevet

oi da ligger vi jevnt ja=D kjempe kjekt=) jeg har ikke turd å si det enda, planen er at vi skal avsløre det til alle på hans 4 årsdag...hehe enten med at han får en pakke fra babisen eller får en tskjorte fra oss med storebror type tekst på...hihihi

uffda da skjønner jeg at du ikke vil si noe ja, er ikke så lett for dem å forstå hva som skjer, er ikke lett for oss en gang*mumle*

ja må si meg enig i det han er verdens herligste gutt på alle måter mesteparten av tiden=)

Skrevet

Veldig spent på deres vegne med tanke på UL. LYKKE TIL :-)

(fortell hvordan det går/gikk)

Det er første gang jeg er gravid, er på slutten av min 6 uke nå, og lurer på hvorfor dere får UL så tidlig?! Jeg skal på første legebesøk 13. august, og det er bare til fastlegen min. Må man ta initiativ til å få UL så tidlig i svangerskapet?

:)

Skrevet

I Norge får en ikke UL før i uke 17-19, med mindre det er særlige grunner som taler for det (eks. alder). Men mange er jo spente på å få en kikk før det, så da bestiller en Ul privat.

Dette er første gang for meg også, og jeg kan iallefall ikke vente helt til uke 18! Har UL i morgen (er da 9+3) og gleder meg masse!

Skrevet

Vi er veldig nysgjerrige og spente så vi kommer også til å ta en UL før tiden vi også. :) Hva koster en slik UL? (bare litt nysgjerrig på pris)

Går inn i min 7.uke i morgen, når kan man ta en UL får å få vite ulike ting? regner jo med at jeg er for kort på vet til å få vite noe særlig nå.

;-)

Skrevet

Smila79:

vi får tidlig ul pga prøverør=) aner egentlig ikke hvorfor men er sånn det er, jeg har bestilt privat nå da, siden sjukehuset er stengt en periode, men får nok der når dem er tilbake etter ferien igjen=)

mener en ul koster fra 800 kr og oppover, kan svare deg bedre der i morgen=)

jeg er 7+5 i morgen, håper jeg får sett et lite bankende hjerte, det er vel i hovedsak det man kan se så tidlig..hihi

gratulerer som førstegangs=) du har masse å glede deg til fremover, pappaen og seff, men du vil nok føle det litt mer...

Skrevet

Hei.

jeg mista første man i uke 14 og andre i uke 11 så jeg får

tidlig UL pga dette.

Har klart å få to barn også da, men for at jeg skal slappe av så får jeg UL når jeg vil.

Veldig glad for å ha slike leger.

Skrevet

Ser ut til å prisene varierer fra ca 800-1200 kr. Jeg betaler 1200 kr på Oslo City, men vet det koster 1000 kr på Byporten.

Jo tidligere en tar jo mindre får en se, men fra uke 5 eller skal en kunne se hjertebank og tror de fleste private tar inn fra den uken.

Skrevet

Hei

Vært uten nett i noen dager. UL på mandag gikk kjempe fint, så et lite foster med et bakende hjerte, Er vist ikke mer enn 6 uker på vei noe jeg syntes er veldig merkelig, men bare kjempe glad for å se at det faktisk er liv der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...