Gå til innhold

Hverdagens finurligheter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye artig der! Spesielt dette:

 

"Har du et uvanlig navn, har du større sjanse for å bli kjent og mektig, viser studier.

 

Men det er ulemper ved å ha et uvanlig navn også. Folk med uvanlige navn - og til og med de med negativt ladede initialer som DIE, PIG og BUM - blir oftere psykotiske og dør tidligere enn de med vanlige navn og positive initialer som ACE, HUG og JOY, viser forskning."

 

Betyr det at vi allerede nå bør tenke på å bygge ut de psykiatriske avdelingene ettersom alle Cristofanderene og Lusiofinene gror til? Nok et argument for trauste navn som Anne og Petter, spør du meg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...