Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 http://www.dagbladet.no/2009/07/03/magasinet/forskning/vitenskap/psykologi/7014122/
Himmel og hav Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Mye artig der! Spesielt dette: "Har du et uvanlig navn, har du større sjanse for å bli kjent og mektig, viser studier. Men det er ulemper ved å ha et uvanlig navn også. Folk med uvanlige navn - og til og med de med negativt ladede initialer som DIE, PIG og BUM - blir oftere psykotiske og dør tidligere enn de med vanlige navn og positive initialer som ACE, HUG og JOY, viser forskning." Betyr det at vi allerede nå bør tenke på å bygge ut de psykiatriske avdelingene ettersom alle Cristofanderene og Lusiofinene gror til? Nok et argument for trauste navn som Anne og Petter, spør du meg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå