meg & to små vampyrer Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 hvordan er det egentlig mulig? Jeg er like aktiv som alltid og spiser normalt. Er det vann da? Eller kan det være fordi det er en annen vekt enn den min vanlige lege har? Eller en kombinasjon? Føler meg ganske tung og øm og verkende i kroppen, men trodde det bare var fordi jeg var lei. Nå lurer jeg på om det er masse vann som har sniki seg inn i meg istedet. Ikke noe særlig. Håper ikke det fortsetter i et slikt tempo frem til de engang setter meg igang...
Gjest Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Antagelig mest vann. Jeg la på meg 15 kg på vel 4 uker på slutten med nr 1, og det var nok primært vann siden jeg var så mye dårlig at jeg nesten ikke spiste og gikk mye turer i tillegg. Fordelen med vann er at det renner veldig fort vekk igjen etter fødselen da! ;-)
meg & to små vampyrer Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2009 Ja, jeg håper du har rett... Men man føler seg så ulekker og stor når man legger på seg så mye, selv om det bare er vann... Jeg føler meg ikke mindre tung og klumpete akkurat... og det verker i beina (ankler og legger og lår) når jeg går nå...Ja, det er kanskje nok et tegn på at det er vann. + at jeg ser litt generelt blubbete ut i ansiktet. He he:) Riktig så lekker ja! Ha ha.
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 jeg la på meg 4 kg på en uke for en mnd siden, og kjente da at jeg hadde fått endel vann i kroppen..vekta har stått stille til nå, men har de siste dagene fått mer vann i kroppen igjen, og vekta viste plutselig 3 kg opp i forhold til noen dager siden--litt uvant for meg, da jeg ikke hadde noe ødem med nr.1, og kun la på meg 10 kg totalt(er vel oppe i 18 kg nå..)
septbaby09 Skrevet 27. juli 2009 #5 Skrevet 27. juli 2009 He he du er ikke alene om å være supersexy om dagen, he he Føler med blubbete selv, og har leeeeeeng igjen!! Men tror mye av det er vann, og det håper jeg på, for som nevnt da renner det bort før vi rekker å snu oss:) Men det rare er at samboeren syns jeg er lekker som aldri før, merkelig hehe
koala Skrevet 27. juli 2009 #6 Skrevet 27. juli 2009 I helgen gikk jeg opp 1,3kg på et døgn Dagen etter drakk jeg litervis med vann og litt te og etter nok et døgn var jeg gått ned 1kg igjen så det er nok vann. Hvis du verker i beina anbefaler jeg tynne støttestrømper som du har ved sengen og tar på før du svinger beina over sengekanten om morgenen. Det hjelper på verken
meg & to små vampyrer Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 27. juli 2009 Ja, jeg har jo noen knestøttestrømper jeg kan ta på meg i morgen om jeg er her enda da. Det hadde jeg glemt. Drikker vann med sitron i nå for harde livet. Men drikker jo alltid mye vann uansett da, så hvor mye skal man egentlig drikke for at vann skal fordrive vann? He he:)
Gjest Skrevet 27. juli 2009 #8 Skrevet 27. juli 2009 Hehe... Ja, den er jeg enig i! Gikk opp 27 kg med førstemann, 21 kg med andre mann og 32 kg med tredje (og er gått opp 19,5 kg til nå), så har følt meg veldig flodhest på slutten med mine kan du si ;-) Gikk fort ned også da, med nr 1 og 2 var alt vekke på et par uker, med nr 3 rant 22 kg raskt bort, mens resten var selvforskylt og måtte trenes bort. Verste synes jeg faktisk er at man blir så hoven i ansiktet og får dobbelthakefølelse. Har ikke det når jeg står, men når jeg ligger. Ekkelt! Er jo slank normalt sett, så dette med halsen får meg til å føle meg småkvalt rett og slett, misstrives enormt med det :-/
meg & to små vampyrer Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 27. juli 2009 Ja, det med dobbelthake så jeg også i går. Mannen tok noen bilder av oss da vi var ute på tur og spesielt et par av de av meg og guttungen der jeg prøver å smile optimistisk så har jeg skikkelig dobbelthake. Uvant, er jo vanligvis tynn og ikke så fyldig i fjeset... Og jeg må si at jeg ikke syns det var verdens mest kledelige ting på meg. He he. Nå kom jeg forresten på at jeg, dumme meg, spiste jo nachos i går kveld til middag, det var kanskje ikke et sjakktrekk i forhold til å ikke ha noe ønske om å gå rundt og samle på vann i kroppen. hehe:) Så dum jeg er...
Øyboeren med to små <3 Skrevet 27. juli 2009 #10 Skrevet 27. juli 2009 er det nå jeg skal hoppe inn i tråden å gi deg et lite håp her, og fortelle at jeg gikk opp 2 kg på 3-4 dager, og den dagen jeg hadde siste veiing begynte fødselen? vet om flere som også har hatt et lite vekt-hopp rett før fødsel...! så er jo lov å håpe (hadde faktisk samme termin som deg også da bare at hun syns 22 juni hørtes finere ut enn 22 juli )
meg & to små vampyrer Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #11 Skrevet 27. juli 2009 Ja, det syns jeg var et fint håp hollow3:) Takk. Håper det stemmer her også. Om det gjør det så skal jeg si ifra. He he. Men foreløpig kjenner jeg ingenting da.
Øyboeren med to små <3 Skrevet 27. juli 2009 #12 Skrevet 27. juli 2009 får krysse armer, ben og fingre for deg...!
meg & to små vampyrer Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #13 Skrevet 27. juli 2009 Ja, jeg tror du må gjøre det, for jeg kan nesten ikke bevege noen av de kroppsdelene;) he he:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå