Gå til innhold

Er det bare jeg som blir sur for ingenting eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble ikke direkte sur, men litt irritert, altså sambo klarte i går og trå over så han forstuet foten litt. Han han hadde enda mer vondt i går enn idag, men igår holdt han på ute med bilen, han og broren kjørte ut og var på biltreff og var der nesten 2 timer. Idag skulle han ut på biltema og slikt for og kjøpe litt bilting og så skulle vi ut og låne garasjen til mamma og di, han komme inn og vekker meg og sier at hviss jeg skulle bli med måtte jeg stå opp nå og kle på meg og lillejenta, så jeg står opp og gjør både meg og lillejenta klar, uten om og ta på yttertøy da. Så går det en liten stund så om vi heller skulle ta det i morgen i og med at da måtte vi uansett til foreldrenne mine for og mate katten og gå opp me bossdunken, joda greit det, men da skulle han også heller ta alt i morgen så spør jeg ja hva vil skal finne på idag da? nei det visste han ikke, men han ville ikke gå rundt og trave med pga foten(ja den er greit)

MEN i går kunne han vandre ut og inn og alt slikt for og holde på med bilen, han kunne dra ut på biltreff og holde på og vandre der, han kan gå ut x antall ganger og røyke..

Men når det komme til å rydde her, dra ut med med oss da er han plutselig så vondt i foten.. Og han sa at foten var mye bedre enn idag..

Ellers er han en flott man som er med på masse sammen med meg og lillejenta...

Men off,jeg har ikke tålmodighet til og sitte inne en hel dag og det pøsregner her og pga sommerferie går det ikke busser så da sitter jeg her... Jippi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er du som blir sur for ingenting!

Skrevet

Så gå ut da vel. Trenger du en mann for å finne på noe ??? Hater sånne kvinnfolk som må drasse med seg gubbe hver gang de skal ut med barna, kan hende mannen synes det er godt å være hjemme alene en gang i blant.....daaaaaah

Skrevet

typisk mannfolk da, har så vondt om det skal ryddes heime, men alltid bra nok til å dra ut med kompiser!

Er jo koslig å finne på noe sammen innimellom og da som familie

Skrevet

Hun skriver jo selv at han er mye sammen med de.....

Skrevet

HI her, altås han vil selv være med på ting og vi gjør mye ting sammen som både han har lyst og finne på og som jeg har lyst og finne på...

Han gir beskjed om han vil være hjemme en dag og bare slappe av og da er vi hjemme, da drar jeg ut selv dersom jeg vil ut.

Jeg har ikke lappen og her jeg bor går ikke bussen om sommeren og alle venienner som jeg er med er på ferie. vi skal reise på ferie om en 3 ukers tid...

Skrevet

Kanskje han overbelastet foten igår, men ikke vil innrømme at det gjør mer vondt idag enn igår.. Han er jo tross alt mann, og vil nok ikke innrømme det.. Så kanskje derfor han ikke ville gjøre noe idag.

Jeg kan skjønne at det er irriterende, men man kommer ingen vei med å bli sur for slike ting..

Skrevet

når vi legge planer dagen før er jeg innstilt på at vil skal ut og da har jeg ikke mye lyst og sitte hjemme, vertfall ikke når det er fint vær, ja jeg kan gå meg en tur, men det gjør jeg og lillejenta hver dag uansett så da er han hjemme og slapper av. det er jeg som tar mg av de fleste ting med lillejenta som og legge henne, bade henne skifte bleier og slikt. når vi er hjemme sitter han av og til og spiller wow sammen med andre og kan ikke da bare snu seg for og gjøre ting med lillejenta. Heldigvis er ikke dette ofte, og jeg gir tar tak i det allerede nå med og si at når hun er våken trenger han ikke sitte og spille og være opptatt på den måten for de jeg prøve også og gjøre husarbeid innimellom og det og holde på og sette på en maskin me klær eller ta ut og inn av oppvaskmaskin og slikt og i tillegg holde på og springe og plokke opp leker til henne,heller snu henne tilbake på ryggen når hun har fått nokk av og ligge på magen blir tungvint, Ja jeg kunne gjort disse tingene mens hun sover, men når hun sover vil jeg heller sitte og slappe av. hun er ei tålmodig jente stortsett og kan fint leke og sånt mens jeg holder på rundt om kring, så lenge tven står på..

Hilsen HI..

Skrevet

Kansje han overbelasted foten i går, men og bryte planene vi hadde og så også komme med at foten er bedre idag enn i går, da er man brødum, når han også sier på mld at han vil ikke gå så mye.

Jeg gikk ut med lillejenta i går uten og si noen ting. Ikke fordi jeg var sur men fordi han satt og spilte wow og jeg skulle se hvor lang tid det gikk før han merket noe. og det gikk 20 min før han fant ut at jeg ikke var hjemme...

Men det er ingen sure miner, at han ikke vil ut og finne på noe en dag aksepterer jeg i og med at vi stortsett hver dag er ute hele dagen.

Men tingen var her at han komme og vekker meg og sier hviss jeg skulle bli med måtte jeg stå opp nå og så 5 min etter på nei da skal vi ikke alikevell...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...