Kakeåndsen Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Eldstejenta skal fjerne mandlene til høsten. Leste igjennom info-heftet fra sykehuset og der står det at hun må være hjemme ca 1 uke fra barnehagen. Går dette på sykt barn dagene eller får man sykemelding?
Gjest Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Tror det er litt opp til arbeidsgiver. Mannen måtte bruke sykt-barn dager, mens jeg fikk velferdspermisjon (kommunalt ansatt) når vår gutt opererte i januar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå