Gå til innhold

Solskinnshistorie fra meg:-) Ikke gi opp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi startet prøvinga i januar 1996, fikk en sønn i 2001 ved første frysforsøk etter første ordinære ivf.

Vi hadde da fått diagnosen ufrivillig barnløse, men jeg har alltid hatt noen merkelige menssykluser, mye småblødninger. Men legene brydde seg ikke så mye om det.

Startet opp med søskenforsøk våren 2003. Har siden den gang hatt 4 ordinære IVF og 4 innsettinger av frysegg. Ble gravid 3 ganger, som endte i MA uke 11-12 to ganger og en SA i uke 5. Da hadde vi gitt opp håpet og avsluttet prøvinga våren 2006. Hadde pause i et år før vi fant ut at vi ikke ville gi opp likevel. Vi tok kontakt med Hausken i Haugesund, og han er bare helt SUPER. Etter så mange år fant han ut at jeg hadde PCOS, og satte meg på metformin, ble gravid på egenhånd etter 2 mnd:-) Han satte meg på blodfortynnende klexane pga tidligere aborter. Fikk en skjønn gutt i 2008.

Og nå er jeg jammen GRAVID igjen.... Etter 5 mnd på metformin. Skal ringe Hausken i morgen for å få resepter på klexane og progestan:-) Krysser fingrene for at dette går bra.

Ønsker dere alle lykke til. Dere må ikke gi opp. Mas og spør. Helt utrolig at det skulle ta 13 år før noen fant ut at jeg hadde PCOS. Jeg var ikke en typisk PCOS sa de. Hadde kun syster på egggstokken og uregelmessig mens, ingen andre symptomer.

Lykke til nok en gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh så herlig!! :) Gratulerer så masse! Og takk for oppmuntringen!! Godt å lese at det nytter - selv for oss PCOS'ere!! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Så bra at dere ikke gav opp, og at dere fikk svar og hjelp!! Takk for at du delte din historie med oss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...