Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Herregud, nok snart, eller???? Det er en influensa, du blir syk i alt fra 2 til 6 dager. Som med all annen influensa. Den eneste forskjellen er at flere kommer til å bli syke samtidig siden det er en "ny" influensavariant, så vi har ikke det vanlige immunforsvaret.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 om du har så jævli store problemer med det at andre er redd for denne virusen,så pell deg ut fra nettsidene her da...absolutt ingen tvinger deg til å sitte her....
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 Jepp. Hvorfor skal det alltid være sånn at forbanna alle MÅ være enige i en ting for å holde seg på detta forumet her. Så fort man sier noe annet enn stakkars deg og huff ja....nei da kan man bare pelle seg ut. Folk er da for pokker meg forskjellige og må da få si meninga si selv om den er anderledes enn alle andre sin. Er enig med trådstarter her jeg....er det mulig.... Det er ikke like ille her som land, for vi i landet vårt har et helt annet imunnforsvar og medisiner som gjør at vi er bedre rustet og tåler mer. Den er ikke noe spesiellt værre enn vanlig influensa. EN TING TIL: JAAAAA.......MEDIA HAUSER DET OPP NOE SÅ TIL DE GRADER JÆVLIG.
Kongeørna Skrevet 27. juli 2009 #5 Skrevet 27. juli 2009 Enig med HI, det blir litt i overkant. Hva da pelle seg ut? Er dette hjemmesiden til dyrking av angsten for svineinfluansaen?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. juli 2009 #6 Skrevet 27. juli 2009 He he he ja det er visst det. Den var bra Bidleba 2 gutter+jente i magen:-)
Candy girrrl Skrevet 27. juli 2009 #7 Skrevet 27. juli 2009 Er enig. Og drittaviser som VG og Dagbladet har mye av æren. De skaper jo panikk. Så lenge dere ikke går på kraftig cellegift er det bare til å ta det helt med ro.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #8 Skrevet 27. juli 2009 Jepp. Det dukker opp nye tråder hele tiden, jo.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #9 Skrevet 27. juli 2009 Vel. Nå har det vist seg at det ikke er bare de som går på cellegift som er utsatte, men faktisk gravide, små barn og ellers ganske mange. Kanskje ikke så rart at mange her inne er bekymret. Likevel er jeg enig i at det blir for mye skrekkpropaganda i media, og at det sannsynligvis ikke blir så ille som avisene vil ha det til.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #10 Skrevet 27. juli 2009 lei av å lese diskusjoner om svineinfluensaen(ja det er maaange av dem her inne)-så er det vel bare å hoppe over de trådene vel? litt som når du ser på et kjedelig program på tv'n- er jo bare å skifte kanal...
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #11 Skrevet 27. juli 2009 Ja, anonym 18.52. Som det er med vanlig influensa. Vi behøver ikke å glemme det vi vet fra før.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #12 Skrevet 27. juli 2009 Anonym 18.52: Vel...selv om det har vist seg at det ikke bare gjelder de som går på cellegift så er det nok ikke så ille som folk vil ha det til allikevel. Å er man bekymret så spør nå lege eller helsepersonell da enn å gå inn hit å spør vanlige folk,det hjelper jo ikke en dritt. Dessuten har vel de som har vært smittet av dette stort sett kommet fra utlandet og de blir sjekket ganske så fort og får beskjed om å sjekke seg når de kommer hjem...så...hmmm,Media gjør det nok en del verre enn det er helt klart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå