Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Kvem tror at RENTA vil stige igjen. Det tror jeg den vil.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 -og du får nok rett ja, for en gang må den jo det...
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 He he den var god, selvsakt vi har starta og kjøpe igjen.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #5 Skrevet 27. juli 2009 Den som VISSTE det, ville bli en svært populær person i finanskretser. Selv hos Norges Bank! Men også jeg TROR det. Ikke bare at den kommer til å stige, men at den kommer til å stige mye! Jeg TROR vi kommer til å se rente på mellom 15 og 18 % (ikke lenge, noen måneder) i løpet av de neste 5 - 6 årene. Og jeg TROR vi kommer til å se en "gjennomsnittsrente" et sted mellom 6 og 9 % de neste 10 årene. Forhistorie, økonomiske utsikter generelt sett og i STORT perspektiv, samt min egen magefølelse gir meg den troen. Og jeg er utdannet økonom, så jeg har vel noe mer enn gjennomsnittlig grunnlag for å kunne uttale meg.... Men som sagt, VISSTE jeg, var jeg klar til å bli en attraktiv person både her og der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå