Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 har vært uten prevensjon siden september 08 og vært prøver like lenge... har sett mange negative tester i løpet av denne tida, senest for litt over en uke siden... jeg fikk mensen forrige søndag, (testen negativt lørdag, da var jeg 4 dager over IKM). vanligvis er mensen veldig grei, ca 4-5 dager hvorav den midterste dagen er nesten tørr men med vanlig blødning de andre dagene både før og etter. denne gangen blødde jeg ikke mye, men vanlig i 2 dager, så ble jeg som vanlig tørr, men etterpå hadde jeg 3-4 dager med brunrosa slimaktig utflod... dette var nytt! i tillegg lurer jeg på hvorfor jeg føler meg så rar i magen. nedre del av magen føles som den brenner på en måte, lette mensaktige smerter som har vært der siden før jeg fikk mensen. begynner å lure litt her... kan jeg være gravid allikevel? eller er det noe spinnvillt med hormonen mine? kanskje jeg har kommet i overgangsalderen? (er 35 år) noen som har opplevd noe lignende?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Kan det ha vært en veldig tidlig spontanabort?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 med så lite blødning? trodde jeg da ville hatt en kraftigere blødning enn normalt jeg ???, selv om det da var veldig tidlig i såfall... brukte bare ob i 2 dager og etterpå var det bare brunrosa slimete utflod når jeg var på do... :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå