Leeloo76 Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Snuppa har vært kjempeflink og sluttet med bleier i sommer, hun er tørr om natta utover et par uhell. Det hender det kommer litt i trusa før hun rekker å si i fra, men hun har enda ikke tisset seg helt ut. Problemet, som for mange andre, er at hun ikke vil bæsje på do. Hjemme går hun mye uten klær, og ber om truse/bleie når hun må bæsje fordi det tydeligvis er flaut å bæsje på gulvet. Jeg setter henne da på do, og det går greit selv om hun blir litt betuttet (tror det er fordi hun alltid legger seg på magen når hun bæsjer, uvant å skulle sitte). Har hun derimot klær/truse på sier hun aldri fra før etterpå, eller ikke i det hele tatt. Hun er heller ikke regelmessig, så jeg kan ikke bare sette henne på do, det kommer ikke noe hvis hun ikke må veldig akkurat da. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, har prøvd med alle mulige fristelser, hun får masse skryt og seigmenn de gangene hun har bæsjet på do, men det er visst ikke nok. Vil helst ikke begynne med bleier igjen nå som hun er tørr, hun blir også veldig lei seg om hun må tisse i bleia (hadde bleie på da vi reiste i sommer). Noen tips? Hadde hun enda sagt i fra når hun har klær på kunne hun jo fått på bleie akkurat da, men det gjør hun jo ikke.
*Udon'tKnowMe* Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Vi har hatt det sånn i hele sommer, akkurat slik du har skrevet.. helt til i forigårs.. da skulle han plutselig bæsje, og det på do.. Helt av seg selv.. Samme i går =) Så det kan jo hende det ordner seg selv for jenta di og? Gi det litt tid =)
Misti Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 min bæsjet i trusa.. nekta og gjøre på potta eller do. men så en dag så da jeg.. om du er flink og bæsjer på potta så skal du få premie.. skal si gutten bæsja på potta jeg. fikk små premier til det ble en vane og bæsje på potta.. nå går det så det suser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå