NN 4 Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Hei. Vi har planlagt sen ferie i år, og har bestilt tur til Mallorca i august. Nå er vi begynt å tvile på om vi skal tørre å reise med tanke på svineinfluensa. Har sjekket med sykehuset, og de sier at det foreløpig ikke er noen anbefalinger om at man skal la være. Er det noen av dere andre som har hørt noe? Andre som vurderer utenlandsreiser nå?
Tnica Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Vi reiser til Kreta 2. august og jeg har ikke sett at det er noen frarådninger om å dra dit. Jeg regner med at så lenge en tar sine forhåndsregler så skulle dette gå bra!
5 blir 6 Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Hei! Jeg reiser til Spania i morgen. Det var et stort oppslag i VG om at det ikke var bra å reise, og hvor mange som hadde blitt syke. Men hvis man ser ting ut fra folketall, så er det ikke større sannsynlighet å få det i Spania enn her hjemme. Jeg reiser og kommer til å kose meg i finværet, og komme frisk å fin tilbake! Det er ihvertfall min plan.( Og jeg bruker å få ting som jeg vil...)
Dolly ønsker seg 3 ☆ Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 hei, jeg drar til england på fredag og det er jo også på listen over land med stor forekomst av svineinfluensa. Må innrømme at jeg var litt skeptisk en stund men vurderer det dithen at det er ok å dra. Kommer til å være veldig nøye med håndhygiene samt ha sånn anti bac for hånden. Ellers har jo alle disse europeiske landene et godt helsevesen hvis man skulle bli utsatt for smitte får en jo medisin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå