Gå til innhold

Er du barnslig? Og hva er ditt mest barnslige trekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan være skikkelig barnslig og tøysete. Lage tullesanger og teite rim og regler. Synge høyt når jeg er alene hjemme osv :)

Og jeg elsker å sitte i toppen av et tre bare for å se på utsikta. Må innrømme at dette ikke er noe jeg praktiserer så ofte (har ikke noe bra klatretre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette skjer som oftest når jeg er litt overtrøtt da. Da kan jeg være skikklig tøysete (min kjære vil nok kalle det plagsom), og barnslig til de grader!

Synge høyt kan jeg gjøre selv om det er folk her.. Meeen, så driver jeg litt med musikk da så er vel ikke så rart:)

Skrevet

Ikke så veldig egentlig, men kan jo selvsagt være det. Elsker f.eks å bygge lego og sånt, men er lite flink til å leke meg. Ellers kan jeg være barnslig sta ganske ofte, hehe...

Skrevet

Jeg er barnslig til tusen=)

elsker og terge ungene,ler når det er tiss og bæsjsnakk,liker og disse meg,hoppe på trampolina:)

Skrevet

Tja, kanskje ikke så veldig leken av meg (bortsett fra at jeg elsker å kle på dukkene til vesla), men er nok barnslig kverulerende, egen og sta, dessverre..

Skrevet

Ja, jeg har nok bevart ungen i meg, men alt til sin tid. ;)

Ellevill sammen med gode venninner i godt brisen form, kan finne på å sitte å kaste søle på unge når vi leker ute....snøbade mannen. Og så kan jeg være skikkelig seriøs når situasjonen krever det.

Skrevet

Jeg tror spørsmålet er;

-Er jeg noen gang voksen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...