Elise18.11.08 Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Vi skal til Grand canaria 1 sept med 2 små barn. Tror dere det er farlig i forhold til svineinfluensaen?? Har ikke tenkt på det et sekund, før noen sa det til meg istad.
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 http://www.pandemi.no/pandemi/statusrapporter/ Her er en link med info vedr svineinfluensaen. Kommer hele tiden oppdateringer. Vi reiser til Gran Canaria i august og jeg har ikke bekymret meg heller. Vi reiser og har tenkt å kose oss. Selvølgelig så vil vi være mere nøye med hygienen osv, men utover det så har jeg ikke tenkt noe særlig på det.
Leeloo76 Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Jeg vil gjerne en tur til varmere strøk hvis ikke sommeren snart kommer tilbake, tenker også å dra i sept. Jeg trøster meg med at innen den tid har influensaen slått ut i full blomst her hjemme også, så sjansen for å bli smittet er vel nesten like stor. Grand Canaria har vel like gode sykehus som her hjemme, så har dere med dere trygdekort burde det gå greit.
* 5 om dagen * Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 uff, ikke si det en gang. vi drar til gran canaria 12 august,vi er 5 stk,og ingen av oss har vært syke enda, trøsten er at vi alle er friske og oppegående. Vi kommer til å ta våre forhåndsregler,og ekstreme med hygiene. Det jeg vet er at sykehusene er like bra som her hjemme. vet om en som fikk hjerteinnfarkt,og ho fikk veldig god behandling. de sender de ikke hjem før det er helt trygt å fly,og da direkte til sykehus her hjemme. og ja, alle forsikringer er i orden :-))
Patetica fåkksi Skrevet 27. juli 2009 #5 Skrevet 27. juli 2009 Hvorfor i alle dager skriver dere Gran med D? Tenkte meg en tur til Longdon neste helg.
Gjest -<<- Skrevet 27. juli 2009 #6 Skrevet 27. juli 2009 Innen september smitter antageligvis denne influensaen fritt både i Norge og andre steder i Europa, så det blir relativt likegyldig hvor du befinner deg.
Gjest Nydelige Christina&Nathalie Skrevet 27. juli 2009 #7 Skrevet 27. juli 2009 Har heller ikke tenkt på dette, før jeg bestillte USA tur nettopp..men den er jo allerde kommet til landet så det er ett fett hvor man oppholder seg vil jeg tro...gjelder bare å være svært nøye med håndhygiene! Jeg ska ha med meg ett par flasker antibakterielle iallefall..!!
CAT77 Skrevet 27. juli 2009 #8 Skrevet 27. juli 2009 Blir helt oppgitt når en lege sier "ikke reis til USA". Det som å si "ikke reis til Europa...". Reiser selv til Mallorca om noen uker..! Er overhodet ikke beklymret...!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 27. juli 2009 #9 Skrevet 27. juli 2009 vi skal mest sannsynlig reise til syden om noen uker, jeg har mine betenkligheter om det siden både jeg og vesla på straks 2år har astma, men vi tar våre forhåndsregler og har med anti bac;) den bryter jo snart ut for fult her allikevell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå