Gå til innhold

Hva mener dere om dytting???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ved en krangel, hvis typen slår deg er alle enige om at det er galt, men hva hvis han dytter deg bort? Er det ikke litt over grensa? Kranglet med typen i dag fordi vi var uenig om noe oppdragelses greier, begge ungene var her (9 og 4) og han ropte og kjeftet og dyttet meg bort når jeg sto foran han og skulle få han til å snakke litt roligere... jeg provoserte han antagelig, men jeg synes uansett ikke det er rett å dytte meg bort...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I min verden er det utenkelig både å slå og å dytte. Ser liksom ikke for meg hvorfor voksne mennesker skal føle behov for å bli fysiske mot hverandre i en krangel.

Skrevet

Det er utenkelig i min verden også, egentlig.. men nå har han altså dyttet meg og jeg ble stående og gape. Så skal han ha meg til å tenke meg om og si unnskyld for MIN oppførsel.. Det er forresten andre gangen han dytter meg under en krangel... Vet ikke helt hva jeg skal gjøre her.. er gravid på toppen av det hele og vi har hver vår datter fra før... kanskje jeg blir nødt til å ta abort.. ble litt usikker på hvor alvorlig jeg skal ta dette...

Skrevet

Hihi søte dere er! :) Ser for meg de fortvilte følelsene i gjerningsøyeblikket.. La det gå, men gjør klar over at det ikke skal gjenta seg, og jobb med deg selv ang. provosering.. :)

Skrevet

Abort var nå en litt vel drastisk tanke, da..

Hva med å be han kutte det ut, at du absolutt ikke liker det!! Kanskje han ikke tenker over hva han egentlig gjør?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...