Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Er veldig sur her, han skal jobbe en uke i en annen by og vi har avtalt om å møtes den helgen i en by like ved tar ca 3 timer med tog... Og nå fikk jeg melding om at det så ikke bra ut til med tog tidene, jeg sjekket de selv og det går tog hver 45 min og tar kun 3 timer.. Så skrev han at han ville virkelig møte meg og skulle ordne det på annet vis, men hallo? han løy akkurat, det er ikke noe feil med togtidene osv.. Så kanskje han ikke har så lyst å møte meg likevel da?? Blir kjempeskuffet her..
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 hmm noen måneder .. Ikke lenge nei.. skal jeg si noe om dette??
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 Er du gravid? Nei, var ikke lenge. men uansett lyger man ikke slik. Jeg ville sagt det som det er. Spørs jo hva du tør konfrontere han med da. Men ingen tvil, jeg hadde sagt noe. Er jo vondt å sitte så langt unna hverandre og lure på hva han egentlig driver med.
Daddy-Oh Skrevet 27. juli 2009 #5 Skrevet 27. juli 2009 Vi gutter bør vel egentlig holde sammen her, hehe, mne det virker jo som om han ikke ville ha deg på besøk nei. Mulig han hadde lyst til å gå ut aleine på den plassen, sammen m noen kollegaer eller noe? MEN, det trenger ikke bety så mye bortsett fra det liksom, det betyr jo ikke at han ikke vil forts være sammen med deg da. Vi gutter er litt rare der, for vi vil av og til ut å ha det gøy uten at vår kjære er der. Men ser heilt klart at det er litt kjipt.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #6 Skrevet 27. juli 2009 Vel synes det er rart. Men jeg vet ikke helt når han slutter på jobb da, kanskje han mente det ble sent, det er ikke i den byen han jobber i men 3 timer unna, men så nå spurte han om vi kunne komme en dag før eller noe nå..? Hmm synes det virker litt rart..
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #7 Skrevet 27. juli 2009 Kanskje du har misforstått han? Kanskje det er han som sliter med tog til dit dere skal møtes?
Gjest Toxic Skrevet 27. juli 2009 #8 Skrevet 27. juli 2009 Dette kommer kanskje som en overraskelse på deg, Daddy-Oh, men vi jenter har faktisk også behov for å ha det gøy uten partnere på slep av og til. Merkelig, ikke sant?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #9 Skrevet 27. juli 2009 Å dessuten om man har behov for å ha det gøy uten partner innimellom da,kan man ikke bare si det som det er....hvorfor kan dere ikke være ærlige om det da i stedenfor å tulle sånn. Si f.eks at...i helgen passer det veldig dårlig...kunne tenkt meg en tur ut med gutta bare..litt sosialt,kan vi treffes en annen dag. Istedenfor å lyve om togtider....eh....hva er vitsen....er liksom ikke noe hokus pokus å finne ut om det er riktig eller ikke. Jeg ville spurt han jeg på en ålreit måte....
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #10 Skrevet 27. juli 2009 SIKKER PÅ at daddy oh er av kvinnelig kjønn.
Daddy-Oh Skrevet 27. juli 2009 #11 Skrevet 27. juli 2009 til toxic: Ja nå blei jeg jammen overraska gitt, hehe. Neida vet at dette også selvsagt er noe dere også vil uten oss, men i dette tillfelle er det han det var snakk om... Til å være født i 1920 (hehe) er du bra aktiv her inne. Gleder meg til flere "møter" med deg unge dame
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #12 Skrevet 27. juli 2009 Han tror du er dum og lett å lure. Fortell ham hva du syns om det!
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #14 Skrevet 27. juli 2009 Si sannheten om det du har funne ut om togrutene.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #15 Skrevet 27. juli 2009 UMMM... føler meg en SMULE dum her, jeg tok ikke opp togtidene med ham, men han ringte nå og sa at han stressa sånn fordi han skal jo reise med fly tidlig på en morgen så stressa han med å finne togtid til å rekke det flyet, trodde han mente TIL byen vi skulle møtes, så sjekka togtidene på morgen og han løg ikke om det nei.. haha.. Nå driver han på å forsøke å forandre på flybillettene!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå