Uwimana Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 lillegutt er snart 3 år, og har vært tørr i ca 2 uker nå! altså han går på do osv.... men nå har han ikke fått bæsjet siden torsdag...4-5 dager! og jeg merker han må, men han er nok veldig hard i magen, så han tør ikke trykke! han er liveredd, og vil IKKE gå på do! han bare gråter! han klager litt over at han har vondt i ryggen oxo, noe som tyder på at han er veldig hard i magen!? hvor lang tid skal d gå før man eventuellt kan ta noe klyx, klyster eller noe? lege?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Skulle tro det var min gutt du snakka om.. Han er LIVERDD for å bæsje.. Meste har det gått 5 dager, dvs han bæsja på 5. dagen.. Han blir heldigvis ikke hard i magen, er bare det at han er redd for å bæsje.. Vært sånn ett par uker nå, og nå begynner det å bli litt bedre.. Går ikke så lenge å skriker før han bæsjer.. Den 5.dagen hadde jeg tenkt å ringe helsestasjonen for å snakke med legen der, men slapp jo det da.. Men ei venninne hadde gitt klyster når det var gått 5 dager hos sin sønn.. Kan jo ta en telefon til legen! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå