Gå til innhold

Nattbleieslutt og feriehus i Danmark....??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør vi? Lille sluttet med nattbleie for ca 1 mnd siden og har av og til uhell. Han sover med dyna mellom bena.....så det er den som blir våtest. Hva gjør vi så i fht feierhus i Danmark?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dem har sikkert vaskemaskin. Det hadde vårt feriehus, og vi hadde også med en som hadde uhell 5 av 6 netter. Gikk bra, kasta dyna i maskin bare.

Men husk stort tisselaken sånn at madrassen holder seg tørr.

Skrevet

Ta med egen dyne, gjerne to. Så rekker du å vaske og tørke. De fleste hus er utstyrt med vaskemaskin.

Ta også med tisselaken.

Skrevet

Har akkurat vært i Danmark hvor vi leide hus. Lille her driver halvveis med å slutte med nattbleia. I alle sengene i huset lå det tisselaken, så det var bare å vaske det. Hadde med 2 laken så vi alltid hadde et i bytte. Hadde også med hans egen dyne men heldigvis tisset han ikke på den men da hadde vi hatt lillesøsteren hans sin dyne iom med at hun sov i vogna hele ferien og ikke trengte dyna.

 

De fleste hus har vel vaskemaskin og tørketrommel tror jeg.

Skrevet

Vi har dessverre ikke plass til dyna...har neppe plass til mer enn det absolutt nødvendogste. Dypvogna til mini tar hele baggasjerommet :-((

Skrevet

Da må du nesten sjekke om det er vaskemaskin og tørketrommel i husket. Det går sikkert an å leie dyne også, så ville nok gjort det.

Hadde fullpakket bil vi også, men fikk skviset inn dyne til de begge : )

Skrevet

Skiboks?

 

Kjøp en billig ekstra dyne på jysk når dere komme dit da vel. Legg den igjen.

Skrevet

Vi har skiboks, men der skal vi ha klær etc. Bilen ellers er jo full av vogn og unger :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...