Gå til innhold

Silikon i rumpa, noen som har erfaringer rundt dette???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan føles det fysisk?

Ble du fornøyd?

Får man sprettrumpe-look?

Hvor mye koster det, hvor ofte skifte ut?

Anbefaler du det eller er det ikke verdt det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahahahaha...Ler godt her....Utrolig hvor dumme folk er....

Skrevet

Så et program om det på tv en gang, og svært få ble fornøyde med det. De aller fleste fikk store problemer, skjevt, vondt å sitte osv osv

Skrevet

haha, uff, nei det MÅ du ikke gjøre!

jeg så også en gang et program fra usa - de damene var kjempefornøyde, men det så mildt sagt helt jævlig ut. stivt, hardt og veldig kunstig.

Nei, sats heller på å legge kraftig innsats inn i rumpetrening. Er den flat kan den jo ikke blit til sprettrumpe, men alikevel bli fast og fin.

Skrevet

det beste for å få mer fylde på baken via operasjon, er å bruke ens eget fett til fyll;) Det man gjør da er å fettsuge områder med mye fett (mage, lår, overarmer osv), renser fettet og sprøyter det inn igjen i baken der man ønsker mer fylde. Dette er MYE mer effektivt enn silikon. Og siden det er ens eget fett så vil ikke kroppen reagere, slik dem kan gjøre med silikon innlegg. Og forskere i USA har funnet stamceller i fett, noe som gjør at huden faktisk blir penere med slike fettinjeksjoner. Det har blitt gjort i ansikt også, for å fylle ut hule øyne og kinn, og huden i disse områdene hvor fettet har blitt injesert har blitt klarere, fått mindre porer og generelt sett mer ungdommelig ut;)

Jeg vet ikke om man praktiserer denne typen kosmetisk operasjon her i Norge, men jeg hørte om det på "Doctors" på kanal 5, så ejg vil da tro de gjør det i statene;) Å legge inn silikon er ikke helt bra for kroppen, så dette syns jeg er en flott vending i kosmetisk kroppsarbeid. Bruk det man har;)

Skrevet

Du mener vel ikke dette alvorlig? trist hvordan flotte naturlige damer skal føle seg nødt til å gjøre noe slikt. Hvorfor vil du gjøre dette????

Skrevet

Hva vet du om jeg er flott naturlig? Du vet jo ingenting om meg og hvordan jeg føler meg, og det er det som teller!:)

Jeg ville bare forhøre meg, fordi jeg har store komplekser. Vet dette er et ukjent sted å fikse på for oss nordmenn, men det er vel ikke verre med meg enn med ei som vil ha større pupper? Silikon i puppene er tildels blitt "akseptert", så vær så snill ikke rakk ned på meg fordi jeg drømmer om en flott sprettrumpe i forhold til pannekaka jeg har.

Tusen takk du som var seriøs og skrev det om fett. :)

Skrevet

bare hyggelig HI :) Jeg er generlt imot dette med silikon, synes det er feil å legge inn unaturlige ting i kroppen, så jeg synes dette med fettinjeksjoner er toppen :) De som ønsker å fikse kan få gjort det på en trygg måte, der man bruker kroppens eget fyll;) Og resultatet blir jo flott, siden det kun er omplassering av det man allerede har:)

Ikke bry deg om de negative kommentarene, det er riktig at silikon ikke er veien å gå mtp baken, men hvis du har mulighet til å bruke fett er det bare å kjøre på;)

Skrevet

Ja, hadde bare ikke tenkt over at det var andre alternativer, og vet at brasilianerne med sine flotte rumper ofte har silikon (eller kanskje det er fettinjeksjon da!

Vil ha vil ha! ;)

Skrevet

hehe, brasilianerene har vel en fin bakdel fra naturens side;) Du får ta en samtale med coloseum klinikken osv, så får du se hva slags muligheter du har. Men jeg ville evnt spart opp midler til en tur til statene og fått fettinjeksjoner hvis det ikke praktiseres i Norge. Kan aldri tenke med at det blir suksess med silikon i baken:/

Skrevet

Ja, jeg vet de har det fra naturen, derfor desto større press på de som ikke har det der, akkurat som pupper andre steder:) Leste et sted at 80% av brasilianske modeller har fikset på baken sin! Sikkert pga at om de er veldis sylslanke så mister de mye av fylden i baken..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...