BabyBlue Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Funket dette for deg? Jeg har veldig lyst å begynne på den nå, er veldig klar for det!! Hvor mye tok du av på den perioden du gikk på det?
Chiabatta Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Diett er bare tull. Spis mindre og beveg deg mer. Jeg har prøvd lavkarbo diett. Holdt på å svime av pga sukkermangel. Anbefaler det IKKE. Gikk ned 3 kg på noen uker, men de gikk fort opp igjen. Bevegelse er tingen!
BabyBlue Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2009 Tull vil jeg ikke påstå at det er....man skal bevege seg selv om man går på lavkarbo diett. Kanskje kroppen din var avhengig av sukker og derfor du ble svimmel....mye "sukker" i frukt....
Chiabatta Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 Har du lov til å spise frukt, da? Det var bare visse typer jeg hadde "lov" til å spise. Kroppen trenger jo litt sukker også...
*Minnie Mus* Skrevet 27. juli 2009 #5 Skrevet 27. juli 2009 jeg gikk på ketolyse kuren for et år siden. gikk ned 15 kg på 2,5 mnd!! Det var ganske enkelt å holde seg til den kuren. Søsteren min har gått ned 17 kg på samme kuren, fetteren min sikkert 30 og tanta mi og onkelen min rundt det samme. Men de var ordentlig tykke da.. Anbefaler at man forsøker ¨å kutte ned på karbohydrater også når kuren er ferdig, da de vil føre til at man igjen går opp. Dessverre fines det ingen mirakelkur, man MÅ legge om kosthold og beg å trene for å fortsette å være slank. Nå et år senere har jeg gått opp ca 5-6 kg siden jeg sluttet med slankekuren i fjor. Er i gang med ny kur nå. Jeg er dessverre et skippertak-menneske som elsker sjokolade hehe
*Minnie Mus* Skrevet 27. juli 2009 #6 Skrevet 27. juli 2009 har aldri hørt at kroppen trenger sukker. Trenger jo karbohydrater, men det får man i seg uansett ved å spise grønnsaker osv... På ketolyse er det lov med jordbær, bringebær osv men ikke banan, appelsin osv... Dvs så lenge man sjekker karbohydratinnholdet og det ikke overskrider max grense på en dag er det ok, sånn jeg har forstått det..
BabyBlue Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 27. juli 2009 har sendt deg melding på innboks Minni Mus....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå