Gå til innhold

Uff, har litt grueklump i magen nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

På torsdag (om jeg ikke har født til det da), så kjører jeg de to elsdte guttene på snart 7 og 5 år til svigers. De har, utrolig nok, invitert guttene med på en ferietur og reiser enten torsdag ettermiddag eller tidlig på fredagen fra Bergen til Kristiansand. Der skal de være i en del dager i dyreparken og området rundt og så bruke god tid på hjemreisen slik at de blir nok borte i 6-7 dager tilsammen. Vi "mister" jo 1-2 dager med em også fordi vi bor en god bit unna svigers og må beregne inn at vi må hente dem dagen etter de kommer hjem og sånt.

Jeg har aldri vært borte fra noen av barna mer enn et par dager, så nå kjenner jeg at jeg gruer meg litt altså. En hel uke uten dem! Kanskje lenger også dersom vesla kommer akkurat når de kommer hjem igjen og jeg må liggepå sykehuset. Vet jo at de sikkert kommer til å storkose seg, og unner dem turen av hele mitt hjerte, men er faktisk litt missunnelig også, skulle gjerne vært med selv ;-) Tenker også litt på om babyen kommer når de er borte, noe det er en god sjangse for, så får de ikke hilse på før etter mange dager kanskje. Blir litt rart... Mange tanker rett og slett. Regner vel med at tiden tross alt går fort og at det også går veldig bra :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære Alva, det går så fint så. Tenk så flott guttene kommer til å ha det. Og tenk så deilig du får det med å slappe av litt!

Litt spent på når det er du har termin egentlig - vi har jo vært på bim lenge sammen...:o)

Skjønner deg jo veldig godt da, for jeg hadde nok blitt fra meg dersom jenta på 4 skulle være borte med svigers så lenge. Eller uansett med hvem egentlig.

Men tenker man på hvor fint de får det, så er det jo bare flott egentlig. Også får jo guttene litt ferie. Ikke helt enkelt det der når man har termin midt i sommeren og ferien må avlyses det året. Jaja. Håper lillejenta di kommer sprettende før torsdag da!

Skrevet

Jeg har termin 9. august, altså om 13 dager. De andre har kommet omtrent akkurat til terin +/- noen dager (en på også), men likevel har både mannen og jeg en følelse av at hun kommer en god uke før, så vi får se :-) Du da?

Jeg er kjempetakknemlig og glad for at svigers tar dem med, hadde SÅ utrolig dårlig samvittighet ovenfor dem fordi de ikke fikk ferie. vi hadde jo lovet dem dyreparken i sommer, men så kom jo vesla flyttende inn i magen litt uventet, og da ble planene lagt på is. Og så får de reise likevel :-) Likevel så føles det rart. Så lenge borte (slappe av blir det vel ikke emd en 2 åring i hus ;-)), og så synes jeg det er litt trist, egoistisk osm jeg er, å ikke få oppleve å se dem få se sjiraffer, elefanter osv for første gang. Er jo halve morroen med barn det, å få gjenoppleve alt med deres øyne liksom.

Skrevet

Det går nok strålende siden de er så store :-)

Skrevet

Ja, DE klarer seg nok, værre med mammaen deres som nå har oppdaget at hun er bitt av hønemorbasillen, hehe...

Skrevet

Hehe. Glemte helt av dette innlegget, så jeg måtte søke det opp nå for å se når terminen din var. Det er jo veldig snart det. Og med tre små fra før kan det jo være at hun dukker opp før?

Jeg fikk min lille gutt 1.juli - 9 dager før termin..:o) Alt vel med oss!

Håper for deg til i morgen da. Ser du satser på en onsdag? Blir gøy å se da!

Skrevet

Det går så bra skal du se Alva:-) !

Prøv og slappe av og ha det fint den tiden du/dere har alene før lillemor kommer. Så spennende at det er like om hjørnet.

Du får ha lykke til - så er jeg litt tidlig ute og føre vàr:-)

Skrevet

Det er ikkje så lett med sånne hønemortendenser... Ungane er store og dei klarar seg supert med besteforeldra. Du klarar deg kjempefint du og, når dei først har dratt og du kjenner stillheten sige innover deg.

Utnytt tida for alt den er verd, sov, les, sjå film, saml krefter til fødselen, NYT det!

Fordi du fortjener det ;o)

Skrevet

Hmm, klarte ikkje å få med meg at det "berre" er dei eldste som skal på tur, og at det dermed ikkje blir SOVETID i ei veke i strekk. Men det blir nok betydeleg rolegare enn ellers likevel. Og så kan mannen din ta guttungen når han kjem frå jobb og då kan du gjere alt eg skreiv over her ;-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...