trigger2 Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Jeg er 22 uker på vei nå. Hater den nye kroppen min. Syntes det tyter alle steder på meg. Klaget litt over dette til mannen i går. Da sa han at han syntes jeg hadde blitt litt bredere over hoftenen. Føler meg skikkelig såret over den kommentaren. Syntes dere jeg overreagerer?
Guttemamma til tusen :) Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 hehe, ja det synes jeg faktisk:) Det var en unødvendig kommentar, men jeg legger mer i "sint og skuffet":) Tror nok det er hormonene dine som lager oppstyret, men hadde det vært meg hadde jeg nok sagt litt "strengt" at akkurat den kommentaren kunne han spart seg for.
b77h Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Syns ikke du skal være sint på mannen din ;-) kommer jo selvfølgelig litt an på hva tonefall han sa det i, og om han kanskje etterpå sa at han er like så gla i deg uansett hoftemål? Men du ba jo litt om det selv da du kommenterte det. Og følelsen du har av at det tyter litt her og der stemmer jo sikkert - og mannen din var bare ærlig! Hadde han sagt at du var akkurat som før hadde du nok alikevel ikke trodd på han... egentlig litt synd på menn i sånne situasjoner, for de kan uansett ikke "vinne", hehe... Mannen min har fått gjennomgå litt han også - men da mer i forhold til hvis jeg ber om kommentar til et antrekk - og jeg ikke får det svaret jeg håper på... ;-) Nei, kroppene våre endrer seg nå, og det har et formål. Hoftene dine skal nok hjelpe deg gjennom fødselen!
Lillespire_jan08 Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 jeg kvekser også til når samboern min, stakar. han er snill og er ærlig mot meg med hva jeg har på meg.og jeg har til og med spurt han om hva han synes... alt jeg gjør er å gneldrer til han.. huff... etterpå tenker jeg.. hva i alle dager driver jeg med..hehe! men det er vel de hormonene. tåler ikke et svar som jeg ikke har tenkt det samme...
desemberbaby_09 Skrevet 27. juli 2009 #5 Skrevet 27. juli 2009 Ja, jeg syns du overreagerer veldig. Hadde min mann sagt det til meg hadde jeg ikke brydd meg i det hele tatt. Jeg vet det jo godt selv at jeg har blitt bredere over hoftene, og bredere skal jeg bli, har jo tross alt 19 uker igjen. Hvorfor skal han lyve til deg bare for at du vil ha et annet svar???
edition Skrevet 27. juli 2009 #6 Skrevet 27. juli 2009 Folk, menn, kvinner og alle forhold er forskjellige Noen reagerer, andre ikke.. Er det ikke riktig for deg å få den kommentaren så ikke finn deg i det mens andre gjerne ikke bryr seg om det..
Kongeørna Skrevet 27. juli 2009 #7 Skrevet 27. juli 2009 Dette er vel sikkert en overreaksjon fra deg. Hvis du klager over noe du selv har sett, og gjør det høyt, skal han da lyve for deg å si nei om han ser det samme som deg? Dessuten ville det vært heller underlig om du hadde vært 22 uker på vei uten at kroppen din hadde endret seg. Egentlig litt tullete. Min mann har jeg brukt 20 år på å oppdra, så han svarer uansett at han synes jeg er flott. Han unngår dermed å svare på spørsmålet, luringen.
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 27. juli 2009 #8 Skrevet 27. juli 2009 He, he, enig med deg der Bidleba. Etter en del år og svangerskap lærer de å sno seg unna den der. Så min mann har lært av erfaring at når du snakker til en gravid dame kan du aldri være forsiktig nok. Men han mener ikke å være slem med deg, og det var ikke så ille heller. Bare det at du føler og ser at det tyter, og håper ingen andre ser det. Så når han høflig og forsiktig bekrefter at du har lagt deg ut raser verden for en liten stund. Men for all del : Been there, done that!
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 27. juli 2009 #9 Skrevet 27. juli 2009 Synes du skal være stolt over kroppen din jeg, selv om du legger på deg og får stor mage! Det er jo en gravid kropp! Hvis du legger på deg en del så er det fordi du trenger det. Er ofte de som ikke har så mye til overs som legger på seg mest. Det raser av igjen etterpå som regel, så ikke vær redd for at du blir slik for evig. Mannen din svarte vel bare ærlig, men kunne vel sagt det litt annerledes. Mente vel ikke å såre deg, eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå