Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Har nettopp fått meg ny spinningsykkel hjemme, men jeg får så vondt på rumpa når jeg sykler.. Gjør vondt å sette seg i dager etterpå! Dere som har peiling, hva gjør jeg feil?
Hikken Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Du må bare vente.. Husker da jeg begynte med spinning, det var helt jææævlig de første gangene, tok egentlig ganske lang tid før rumpetten ble herda.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Ok Var bare litt usikker på om setet kanskje var for høyt eller lavt, selvom det ikke føltes slik.. Får bare vente, da! Takk for svar HI
♥ DAME Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 Du gjør ingenting feil, er bare setene som er vanvittig harde. Jeg kjøpte et sånt "gelesete" som jeg setter på, ble myyye bedre, anbefales ))))
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #5 Skrevet 27. juli 2009 Og det får man kjøpt i sportsbutikker, vel? HI
♥ DAME Skrevet 27. juli 2009 #6 Skrevet 27. juli 2009 Jepp, men litt billigere på biltema tror jeg det var
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #7 Skrevet 27. juli 2009 Du blir nok herdet etterhvert:) Det kan også være at setet er for bredt. Jo smalere setet er jo bedre er det for rumpa når man sykler. Ser jo ikke slik ut men det har med friksjon å gjøre. Seter til herresykler er faktisk best.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #8 Skrevet 27. juli 2009 Ja, setet mitt er jo faktisk ganske bredt :/ Kanskje det er grunnen da.. Skal i alle fall kjøpe meg et slikt gummesete Takk for tipset HI
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #9 Skrevet 27. juli 2009 Da ville jeg heller anbefalt gummisete enn smalere sete.Jeg sitter mye bedre på det enn på smale gutteseter der jeg trener spinning i allfall. Men det tar tid å bli herda....helt klart,du kommer nok til å kjenne det en god stund,dessverre..men du gjør ikke noe galt.Lykke til..:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå