Chiabatta Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Jeg har lastet ned musikk og skal overføre sangene fra Windows media player til mp3 spilleren. Jeg får det ikke til! Kan noen forklare, please??
AnTiLoPeSvIn Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 du kan som er letter bare å åpne min datamaskin, der skal de dukke opp en stasjon E eller F husker ikke. så drar du bare sangene du vil ha til den stasjonen. mp3 må være plugga i pcen da :=)
Chiabatta Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2009 Å ja, så jeg trenger ikke å bruke window media i det hele tatt!!?? Takk, det skal jeg prøve!
Chiabatta Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2009 Nå har jeg prøvd, men den ville ikke lime inn. Får opp at de er skrivebeskyttet. Why? Hvordan fjerne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå