Gå til innhold

Trenger litt datahjelp


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lastet ned musikk og skal overføre sangene fra Windows media player til mp3 spilleren. Jeg får det ikke til! Kan noen forklare, please??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan som er letter bare å åpne min datamaskin, der skal de dukke opp en stasjon E eller F husker ikke. så drar du bare sangene du vil ha til den stasjonen. mp3 må være plugga i pcen da :=)

Skrevet

Å ja, så jeg trenger ikke å bruke window media i det hele tatt!!??

 

Takk, det skal jeg prøve!

Skrevet

Nå har jeg prøvd, men den ville ikke lime inn. Får opp at de er skrivebeskyttet. Why? Hvordan fjerne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...