Gå til innhold

Noen her som har opplevd å bli utbrent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sykemeldt nå, og vil gjerne høre andres erfaringer. Hva skjedde, og hvor lenge gikk dere sykemeldt? Hva gjorde dere for å fylle opp tanken igjen?

Selv har jeg tre barn og full jobb. Jeg strakk meg så langt at jeg kollapset på jobb. Nå sitter jeg her på bedringens vei, men det tar tid å samle krefter. Jeg vil så gjerne ha et normalt liv igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer, men hos meg kom det med hvile og selvpleie.

Med selvpleie mener jeg å gå tur i skog og mark, se på sommerfugler og andre små undere....

Gå i svømmehallen, kjenn at kroppen langsomt henter energi.

Det aller verste for meg var å sitte hjemme, da ble jeg ofte sår og lei meg.... For da savnet jeg bare det flotte livet jeg hadde før det smalt.

Nå skal det sies at jeg var barnløs da det smalt og hadde følgelig mye mer tid til egenpleie og hvile:-)

Livet blir normalt, men det vil alltid ligge bak i tankene når man stresser litt senere i livet:-)

Skrevet

OK, du var rett og slett ute i naturen pluss at du hvilte. Hvor lang tid tok det før du kunne begynne på jobb igjen? Traff du ofte folk, drev med hobby osv også, eller?

Skrevet

Ikke så lett og treffe folk på dagtid dessverre.

Men gikk på treningstudio og traff jo noen der:-)

Jeg begynte vel på jobb etter 8-9mnd.

Hobbyer er jeg dårlig på, men forsøkte å holde på med ting som gjorde at jeg ikke fokuserte så mye på meg selv.

Fort gjort å grave seg ned i tristhet og elendighet.

Ellers så er det underverker i en god bok eller cd.

Skrevet

Takk skal du ha:-) Nå vil jeg ut og gå en tur:-)

Skrevet

Plukk blåbær! Er masse i skauen allerede, det var fin terapi for meg da ADHD'en min tok overhånd for noen år siden :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...