Gjest Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Har ei venninne som ikke til dags dato har tatt feil med dette trikset. hold øyet oppe og lag "kinaøyne". Da får du en slags trekant på siden av øyeeplet. Er dette lyst blir det gutt og er det rødlig blir det jente. Jeg er lys inni der og skal på UL i dag så jeg er veldig spent på om hun har rett eller ikke. Prøvde selv på ei venninne som også er gravid og det stemte på henne også. Moro. Må være gravid for å gjøre det da. Prøv og si om det er feil eller riktig.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Kan du forklare nærmere? Jeg skjønte ikke helthvor den trekanten skulle være? Inne på selve øyet, innsiden av øyelokket, eller huden på utsiden?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Oddsene ved å spå kjønn er jo uansett 50/50, så en kan jo finne på omtrent hva som helst av "tegn" og få det til å stemme ganske bra...
Gjest Skrevet 27. juli 2009 #5 Skrevet 27. juli 2009 Veldig rødlig, jeg venter jente. Men, tror det alltid er rødlig der? Har 3 gutter fra før, og antar ejg ville sett samme fargen med dem ;-)
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #6 Skrevet 27. juli 2009 trengte ingen triks jeg da, visste det var en gutt fra starten av jeg mange som lo av min bastante holdning der gitt...men jammen er det en gutt som kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå