Anonym bruker Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 Jeg har spist : 2 brødskiver 2 vaffler 1 liten posjon med risgrøt Drikke : 1 kopp te 1 flaske vann
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2009 #2 Skrevet 26. juli 2009 To hjemmelagede pizza-biter, en skive med smøreost, 11 kjøttboller med potetmos og saus. Og 4 øl.... + 2 liter pepsi Max:) Og så litt sjokolade og annet smågodt. Jaddda.. jeg er den sunneste personen her i kveld;)
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2009 #3 Skrevet 26. juli 2009 Hehe, pizza hørtes fryktelig godt ut da Og kjøttboller med potetmos og saus. Skulle ønske jeg fikk i meg mer mat enn det jeg gjør i løpet av dagen. Har ikke mat lyst og får heller ikke ned no mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå