Gå til innhold

Hva har dere spist i dag??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har spist :

 

2 brødskiver

2 vaffler

1 liten posjon med risgrøt

 

Drikke :

 

1 kopp te

1 flaske vann

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To hjemmelagede pizza-biter, en skive med smøreost, 11 kjøttboller med potetmos og saus.

 

Og 4 øl.... + 2 liter pepsi Max:)

 

Og så litt sjokolade og annet smågodt.

 

Jaddda.. jeg er den sunneste personen her i kveld;)

Skrevet

Hehe, pizza hørtes fryktelig godt ut da :P Og kjøttboller med potetmos og saus.

 

Skulle ønske jeg fikk i meg mer mat enn det jeg gjør i løpet av dagen. Har ikke mat lyst og får heller ikke ned no mat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...